Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dáme jídlo podporuje kampaní Forky’s, zapojí i Bena Cristovao

Veganskou restauraci podpoří promo na sociálních sítích či platformě Dáme jídlo. Rozvážet bude i zpěvák Ben Cristovao, který dříve pro Forky’s vytvořil burger.

Veganská restaurace Forky’s má exkluzivní partnerství s platformou Dáme jídlo, která se ji snaží podpořit speciální kampaní. Vedle tradičního proma na platformě a reklamní kampaně na sociálních sítích přichází i s kreativnějšími aktivacemi, jednou z nich je speciální hvězdné delivery.

„Věříme, že partneři, kteří si vybrali naši platformu pro strategickou spolupráci, by měli dostat adekvátní marketingový prostor. I proto hledáme cesty, jak tyto restaurace ještě více zviditelnit. Srpnová kampaň pro bistro Forky’s je jedna taková ukázka,“ poznamenal Milan Menda, šéf key account manažerů v Dáme Jídlo. „Hvězdné delivery je pro náš typ podnikání přirozený způsob propagace. Každý z nás má nějakou oblíbenou restauraci nebo alespoň kuchyni, ani slavné osobnosti nejsou výjimkou,“ dodal Radek Hanzlík, senior brand manažer v Dáme jídlo.

Reklama
Know

Zákazníkům bistra Forky’s tak objednávky vedle klasických kurýrů Dáme jídlo v jednom speciálním dni doručí i umělec a dlouholetý vegan Ben Cristovao. „Do Forky‘s chodím pravidelně, jejich burger nemá konkurenci. Ujíždím ale i na tempeh mango salad nebo kebab wrapu. Je super, že lidi budou moct ochutnat v rámci speciální nabídky menu právě tyhle jídla. Luboš Vidlička a jeho tým je neskutečnej v možných kombinacích chutí, které dokáže lidem nabídnout. Známe se několik let a o to víc jsem rád, že můžu být jejich ‚speciálním‘ kurýrem,“ doplnil Cristovao.

Cristovao mimo jiné pro Forky’s už v roce 2019 připravil speciální Venice Beach Burger. Ten mimo jiné ochucovala lilkovou „slanina“ v BBQ marinádě.

„Ben nás podporuje již od našich začátků v Česku, kdy bylo veganských restaurací po málu. Proto máme velkou radost, že to bude on, kdo zákazníkům naše jídlo doručí. Zároveň nás těší podpora ze strany Dáme jídlo. Platformu jsme si vybrali pro exkluzivní spolupráci, protože je plná ochotných lidí, kteří nám vždy vyjdou maximálně vstříc,“ uvedl Luboš Vidlička, zakladatel Forky‘s.

Součástí srpnové kampaně budou vedle speciální delivery také push notifikace v aplikaci Dáme jídlo, promo na sociálních sítích, nebo třeba direct mailing.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)