Brand Management odhalil klíčového řečníka, přijede Orlando Wood

Již zítra končí nabídka zvýhodněného vstupného na konferenci Brand Management. Vystoupí na ní Orlando Wood.

Letošní ročník konference Brand Management, kterou by si neměli nechat ujít nejen brand a marketingoví manažeři, ale všichni, kteří hledají efektivní a smysluplné cesty k rozvoji svých značek, proběhne 19. října v Cubex Centru Praha. Příspěvky a prezentace se budou točit kolem toho, v čem jsme v Česku dobří a jak to umíme prodat. Téma tedy jednoduše zní: „CZech In: First Class Marketing“.

Řečníci
Orlando Wood, System1 Group

Klíčovým řečníkem bude Orlando Wood, šéf inovací ve společnosti System1 Group, který patří k aktuálně nejvlivnějším autoritám v oblasti efektivního marketingu. Je autorem přelomových knih Lemon a Look Out vydaných britskou asociací reklamy IPA. Podle Orlanda se v posledních letech technologického vývoje vytrácí z byznysu klíčová věc: schopnost budovat skvělé značky. Dnešní reklama je příliš ovlivněná levou mozkovou hemisférou a přestává fungovat z hlediska pozornosti, paměti a efektivity. Poradí, jakým chybám se vyhnout a na co se soustředit, aby vaše značka šla proti tomuto proudu a byla dlouhodobě úspěšná.

Celý program organizátor Blue events zatím připravuje a zveřejní začátkem září. Každopádně se můžete těšit na nabitý program: šest hodin přednášek a diskuzí, tři hodiny pro networking a 15 řečníků.

Už jen do zítřka 19. srpna mohou zájemci využít zvýhodněnou cenu vstupenky Very Early Birds za 7 900 korun.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard