Vlastní značka představuje zhruba 20 procent z miliardového obratu firmy, její podíl chce Astratex navýšit rozšířením sortimentu.
Největší středoevropský on-line obchod se spodním prádlem Astratex rozjel v srpnu na internetu a sociálních sítích rozsáhlou kampaň na podporu své privátní značky. Ta nyní představuje zhruba 20 procent z miliardového obratu společnosti.
Firma chce podíl značky Astratex dále navyšovat rozšířením sortimentu. Nabídne pod ní nové levnější zboží, ale i multipacky nebo sportovní a prémiové produkty. Zaměřit se chce na mladší cílovou skupinu.
Kampaň běží od začátku srpna na PPC a sociálních sítích. „Tváře kampaně jsou Iva Kubelková a Taťána Kuchařová. Zapojujeme ale i ženy, které nemají očekávané postavy modelek,“ uvedl marketingový ředitel Astratex Karol Guláš.
Paralelně k této kampani běží ještě kampaň s Taťánou Kuchařovou zaměřená na zvýšení povědomí o značce u mladší cílové skupiny. Privátní značku používá Astratex již několik let. Její podíl na celkovém obratu se postupně zvyšoval ze čtyř procent až na stávající pětinu. Zároveň se za tři roky zvýšila ziskovost prodeje pod značkou Astratex na desetinásobek.
Letošní rok podle Guláše ukazuje, že Astratex je rezistentní vůči kolísání trhu, a jeho obrat i přes složitou ekonomickou situaci roste. „Prádlo se zkrátka kupuje i v době krize,“ dodal.