Bratislavský barbershop bojuje s klíšťaty i pomocí sestřihu HealthCut, kampaň vytvořila agentura Kreatívna Dvojica.
Klíšťat přibývá a zvyšuje se nebezpečí onemocnění klíšťovou encefalitidou. Například Slovensko zaznamenalo v roce 2020 historický rekord případů tohoto onemocnění. Zajímavým způsobem se s tím rozhodl bojovat bratislavský barbershop Harold’s ve spolupráci s agenturou Kreatívna Dvojica. V kampani představují sestřih HealthCut, který v rámci prevence zkracuje vlasy v rizikových místech za ušima, kde se mohou klíšťata ukrývat.
Barbeři se rovněž spojili s městskou částí Ružinov a v sekačce podobající se holicímu strojku sestříhali i přerostlou trávu na několika rizikových místech v parcích a na sídlištích. Tím vytvořili venkovní reklamy, které se staly pozvánkami do Harold’s.
Kampaň poběží až do září. Vedle videa běží na sociálních sítích i soutěž s hashtagem #HealthCut, sdílením fotky se zdravým účesem mohou zájemci vyhrát další sestřih zdarma.
„Plánujeme také připravit pop-up barbershop na frekventovaných turistických lokalitách v okolí Bratislavy. Barbeři budu lidem mířícím na výlet do lesa nabízet možnost dát se před turistikou ostříhat přímo na lesním chodníku,“ poodhalil další plány Michal Hornický, spoluzakladatel a senior art director agentury Kreatívna Dvojica.
Ve hře je také vytvoření speciálních webových stránek, na nichž by mohl být seznam barbeshopů, které se rozhodnou k iniciativě HelthCut připojit.
Vizitka kampaně:
Klient: Harold´s
Agentura: Kreatívna Dvojica
Creative directors: Michal Hornický, Ivana Hornická Pacoňová
Art Director: Michal Hornický
Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová
Director of photography: Ondrej Synak
2AC: Dušan Ďurkovič
FPV & drone operator: Radovan Leitman/Creative Visuals
Image postproduction: casozberysk
Sound recording: Miroslav Gaži
Sound mix & mastering: Viktor Krivosudský
Runners: Ladislav Hubaček, Dominik Herceg
Subtitles: Dominik Herceg
Stage designers: Róbert Šebesta, Pavol Semian
Bratislava-Ružinov public services manager: Matej Guoth