Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sestřih proti klíšťatům představuje kampaň Harold’s

Bratislavský barbershop bojuje s klíšťaty i pomocí sestřihu HealthCut, kampaň vytvořila agentura Kreatívna Dvojica.

Klíšťat přibývá a zvyšuje se nebezpečí onemocnění klíšťovou encefalitidou. Například Slovensko zaznamenalo v roce 2020 historický rekord případů tohoto onemocnění. Zajímavým způsobem se s tím rozhodl bojovat bratislavský barbershop Harold’s ve spolupráci s agenturou Kreatívna Dvojica. V kampani představují sestřih HealthCut, který v rámci prevence zkracuje vlasy v rizikových místech za ušima, kde se mohou klíšťata ukrývat.

Barbeři se rovněž spojili s městskou částí Ružinov a v sekačce podobající se holicímu strojku sestříhali i přerostlou trávu na několika rizikových místech v parcích a na sídlištích. Tím vytvořili venkovní reklamy, které se staly pozvánkami do Harold’s.

Reklama
Know

Kampaň poběží až do září. Vedle videa běží na sociálních sítích i soutěž s hashtagem #HealthCut, sdílením fotky se zdravým účesem mohou zájemci vyhrát další sestřih zdarma.

„Plánujeme také připravit pop-up barbershop na frekventovaných turistických lokalitách v okolí Bratislavy. Barbeři budu lidem mířícím na výlet do lesa nabízet možnost dát se před turistikou ostříhat přímo na lesním chodníku,“ poodhalil další plány Michal Hornický, spoluzakladatel a senior art director agentury Kreatívna Dvojica.

Ve hře je také vytvoření speciálních webových stránek, na nichž by mohl být seznam barbeshopů, které se rozhodnou k iniciativě HelthCut připojit.

Vizitka kampaně:
Klient: Harold´s
Agentura: Kreatívna Dvojica
Creative directors: Michal Hornický, Ivana Hornická Pacoňová
Art Director: Michal Hornický
Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová
Director of photography: Ondrej Synak
2AC: Dušan Ďurkovič
FPV & drone operator: Radovan Leitman/Creative Visuals
Image postproduction: casozberysk
Sound recording: Miroslav Gaži
Sound mix & mastering: Viktor Krivosudský
Runners: Ladislav Hubaček, Dominik Herceg
Subtitles: Dominik Herceg
Stage designers: Róbert Šebesta, Pavol Semian
Bratislava-Ružinov public services manager: Matej Guoth

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)