Nike bombasticky podporuje anglické fotbalistky

Při letošním ženském evropském fotbalovém šampionátu se značka Nike rozhodla ukázat grandiózním způsobem podporu anglickému týmu. 

Sledovanost ženského sportu globálně roste a značka Nike se rozhodla popularitu ještě zesílit. Na slavné londýnské budovy či ikonické bílé útesy v Doveru promítá XXL fotografie hráček. Na kampani spolupracovala značka s agenturou Wieden+Kennedy a má za cíl sjednotit anglické publikum za domácími hráčkami.  

Každé zvolené místo má význam spojený s osobností hráček. Na slavný Tower Bridge se tak promítl obraz kapitánky Leah Williamsonové, obraz Lucy Bronzeové na elektrárnu Battersea a na bariérách Temže se zase objevila Demi Stokesová. Keira Walsh byla představena u Národní galerie a Georgia Stanway byla oslavována v Royal Opera House. 

Nakonec byli hráčky také vyobrazeny na útesech v Doveru. Kampaň je nazvaná: „nikdy jste Anglii neviděli takhle“.

V pondělí hráčky Albionu porazily Norky vysoko 8:0 a kvalifikovaly se do čtvrtfinále.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia