Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chipotle rozjelo kampaň „Buy the dip“. Vedle omáček rozdá i kryptoměny

Chipotle slaví Národní den avokáda připadající na 31. července spuštěním časově omezené simulační hry „Buy the Dip“, která hráčům rozdá 200 tisíc dolarů v různých kryptoměnách.

Společnost Chipotle využívá různé způsoby ke zvyšování počtu členů věrnostního programu, od skrytých klíčových slov v televizních reklamách až po aktivaci na herní platformě Roblox. Řetězec restaurací nyní přichází s akcí, v rámci níž chce oslovit jak fanoušky kryptoměn, tak i zástupce herní komunity. Ukazuje také na možnost platit v Chipotle pomocí kryptoměn, což umožňuje partnerství řetězce s krypto platební společností Flexa. 

Účelem webové hry je, aby se hráči, podobně jako obchodníci na burzách, snažili sledovat vývoj cen kryptoměn a nakupovat je ideálně v momentě poklesu ceny na dno před jejím následným růstem (buy the dip) a využívat tak volatility trhu k ziskům. Celý trh kryptoměn spadl z tří bilionů dolarů v loňském listopadu na aktuální jeden bilion. „Chceme vybudovat další generaci fanoušků Chipotle spojením s komunitou Web3,“ uvedl v tiskové zprávě CMO Chipotle Chris Brandt.

Reklama
ČEZ

Každý den od 25. července do 30. července Chipotle rozdá bitcoiny v hodnotě deset tisíc dolarů, pět tisíc bude následovat v měně Ethereum, tři tisíce v Avalanche a Dogecoinu a 1 250 dolarů v Solaně. Na konci července se ceny ještě zvýší, celková odměna v bitcoinu vyskočí na 35 tisíc dolarů a rozdělí se mezi šest hráčů.

Není to poprvé, co Chipotle využívá kryptoměny v marketingu. V březnu 2021 řetězec rozdal burrita za sto tisíc dolarů a k tomu sto tisíc dolarů v bitcoinu. I další fast food řetězce v minulosti nabízely kryptoměny, například Burger King se spojil s platformou Robinhood, aby rozdal bitcoin, ethereum a dogecoin. Letos v březnu 2022 Shake Shack oznámil, že nabídne odměny v kryptoměnách těm, kteří platí za své objednávky pomocí aplikace Cash App.

Věrnostní program Chipotle Rewards od svého založení v roce 2019 dosáhl 28 milionů předplatitelů v USA. Lákáním spotřebitelů na soutěže a populární kryptoměny chce využít nových registrací k získání first party dat ve světle nadcházejícího konce cookies třetích stran. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)