Chipotle slaví Národní den avokáda připadající na 31. července spuštěním časově omezené simulační hry „Buy the Dip“, která hráčům rozdá 200 tisíc dolarů v různých kryptoměnách.
Společnost Chipotle využívá různé způsoby ke zvyšování počtu členů věrnostního programu, od skrytých klíčových slov v televizních reklamách až po aktivaci na herní platformě Roblox. Řetězec restaurací nyní přichází s akcí, v rámci níž chce oslovit jak fanoušky kryptoměn, tak i zástupce herní komunity. Ukazuje také na možnost platit v Chipotle pomocí kryptoměn, což umožňuje partnerství řetězce s krypto platební společností Flexa.
Účelem webové hry je, aby se hráči, podobně jako obchodníci na burzách, snažili sledovat vývoj cen kryptoměn a nakupovat je ideálně v momentě poklesu ceny na dno před jejím následným růstem (buy the dip) a využívat tak volatility trhu k ziskům. Celý trh kryptoměn spadl z tří bilionů dolarů v loňském listopadu na aktuální jeden bilion. „Chceme vybudovat další generaci fanoušků Chipotle spojením s komunitou Web3,“ uvedl v tiskové zprávě CMO Chipotle Chris Brandt.
Každý den od 25. července do 30. července Chipotle rozdá bitcoiny v hodnotě deset tisíc dolarů, pět tisíc bude následovat v měně Ethereum, tři tisíce v Avalanche a Dogecoinu a 1 250 dolarů v Solaně. Na konci července se ceny ještě zvýší, celková odměna v bitcoinu vyskočí na 35 tisíc dolarů a rozdělí se mezi šest hráčů.
Není to poprvé, co Chipotle využívá kryptoměny v marketingu. V březnu 2021 řetězec rozdal burrita za sto tisíc dolarů a k tomu sto tisíc dolarů v bitcoinu. I další fast food řetězce v minulosti nabízely kryptoměny, například Burger King se spojil s platformou Robinhood, aby rozdal bitcoin, ethereum a dogecoin. Letos v březnu 2022 Shake Shack oznámil, že nabídne odměny v kryptoměnách těm, kteří platí za své objednávky pomocí aplikace Cash App.
Věrnostní program Chipotle Rewards od svého založení v roce 2019 dosáhl 28 milionů předplatitelů v USA. Lákáním spotřebitelů na soutěže a populární kryptoměny chce využít nových registrací k získání first party dat ve světle nadcházejícího konce cookies třetích stran.