Společnost Skrz.cz dokončila transformaci na cestovní portál. Ke změně loga a vizuální identity dochází téměř po 12 letech fungování společnosti. Nový brand reflektuje specializaci na cestovní ruch.
Firma se zároveň stala největším tuzemským vyhledávačem dovolených. Na špici v tomto segmentu se dostala i přes několik otřesů na trzích z posledních let.
„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu, tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstatně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ komentuje ředitel portálu Matěj Dvorský, který společnost prováděl transformací byznys plánu a zároveň s ní ustál otřesy let pandemických. Právě cestovní ruch byl jedním z nejzasaženějších segmentů vyvolaných koronakrizí.
Vstup do nové sezóny startuje Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp. Nyní jej střídá jednoduché a zároveň dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. „“Zcela jsme se zbavili červené barvy, která bývá symbolem akčních cen a právě v minulosti odkazovala ke slevám a výprodejům. Modernější logo symbolizuje cestování ve všech podobách a směrech, zatímco hlavní modrá barva je znakem dovolené, modré oblohy a bezstarostnosti,” přibližuje Dvorský s tím, že vizuální změny se promítly také do zcela nového webu. Firma zároveň chystá TV kampaň, kterou spustí v první polovině června. “Jsme plně transformovaní a plánujeme růst,” dodává Dvorský.
Vítězem prodeje zájezdů se stal Egypt
Cestovní ruch od jara opět nabírá plné obrátky. Po lednové opatrnosti z varianty omicron a následném šoku z války na Ukrajině se Češi znovu vrátili k útratám za dovolené a to dokonce v nebývalé síle. Za březen a duben prodeje zájezdů vyskočily o desítky procent, a to dokonce i ve srovnání s rekordním rokem 2019.
„Aktuální zájem Čechů napovídá velkou vzpruhu pro celý cestovní ruch. K létu se všichni upínají a mají velká očekávání. Mezi největší tahouny zájmu patří Řecko, Chorvatsko, Španělsko, ale také se vrací poptávka po Turecku, kam se kvůli covidu téměř přestalo jezdit. Znovu se také dobře prodává Bulharsko,“ vyjmenovává Matěj Dvorský. Podle něj je pomyslným vítězem zahraničních zájezdů Egypt.
„Egypt se stal vítězem covidu a celoroční stálicí, kam míří nejvíce Čechů. Za jeho úspěchem stojí dlouhodobě přívětivé ceny ve srovnání s jinými destinacemi. Například počet objednávek do Egypta v některých obdobích dokonce desetinásobně překračoval hodnoty z roku 2019,“ uzavírá ředitel cestovního portálu.