Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Progresus v kampani propojuje investice a film

Investiční skupina Progresus zaměřená na realitní development se představila ve spotu jako partner 56. ročníku MFF Karlovy Vary.

„Během neuvěřitelných dvou měsíců se nám s mými kolegy (…) a týmem Engineroom podařilo vytvořit reklamní kampaň nesoucí myšlenku ‚Dobré scénáře nesmí zůstat na papíře… aby život stál za to!‘ Svět filmu a svět investic toho mají totiž mnoho společného. Na počátku je vždy kreativní myšlenka, na kterou navazují nitky příběhu. Když se vše podaří, na jedné straně přichází úspěch na filmovém plátně, nebo úspěšné naplnění investičního záměru na straně druhé,“ napsala na síti LinkedIn Dana Kryńska, ředitelka marketingu a PR v Progresus Invest Holding.

Detaily kampaně

Režisér: Dan Pánek

Učinkující: Martina Hekerová

Agentura: Engineroom

Nasazení: červen/červenec 2022

Mediatypy: OOH v Praze, online, KVIFF

Vary letos opět ve velkém

Reklama
ČEZ

Aktivace značky bude podle Kryńske probíhat i přímo v době konání festivalu. Progresus bude ve Varech vidět hned na několika místech: „V rámci Progresus Lounge v centru města, což bude místo pro setkávání se s našimi hosty, dále pak budeme mít branding na Jánského mostě a v neposlední řadě na vstupu do lanovky vedoucí na hotel Imperial, kde proběhne Progresus Secret gala večírek v úterý 5.července,“ říká Kryńska.

„Díky vstupu nových partnerů jsme byli schopni pokrýt zvýšené náklady na organizaci festivalu,“ pochvaloval si nedávno výkonný ředitel MFF Karlovy Vary Kryštof Mucha na stránkách MAM.

Letos poprvé se na festivalu bude prezentovat jako hlavní partner společnost Rohlík.cz. „Karlovarský filmový festival je skvělá podívaná pro všechny návštěvníky a nezapomenutelný zážitek, který v každém zanechá spoustu dojmů. Proto, když se letos naskytla příležitost být s Rohlíkem jeho součástí, přišlo mi to jako skvělé a samozřejmé spojení. Navíc, se samotným prezidentem karlovarského festivalu panem Jiřím Bartoškou jsme se spojili již v loňském roce, kdy se stal tváří naší vánoční kampaně Boží Vánoce. I díky tomu mi naše letošní účast na festivalu dává ještě větší smysl,“ vyjádřil se k partnerství Tomáš Čupr, zakladatel Rohlíku.

Oficiálním pivem festivalu je od roku 2019 Pilsner Urquell a bude jím i pro letošní ročník. „Pro návštěvníky chystáme hned na dvou místech v Karlových Varech zóny, kde si budou moci vychutnat čepované pivo do skla od nejlepších výčepních, finalistů soutěže Pilsner Urquell Master Bartender. Sami si budou moci také vyzkoušet čepování a zasoutěžit si v něm se svými přáteli,“ říká Kristýna Tereková, marketingová manažerka značky Pilsner Urquell.

Marketingové aktivity chystají i další partneři, například Innogy, která je partnerem festivalu už 26. rokem, nebo Vodafone.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)