Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PRE rozjela kampaň od WMC Grey s prvním TV spotem

Fantazijní cesta elektřiny od liščího ohonu až k elektromobilům představuje brand Pražské energetiky. Na reklamě v režii Martina Dudy se podílely Boogie Films a PFX.

Kampaň společnosti Pražská energetika s historicky prvním televizním spotem vsadila na pohádkový příběh přátelství zvídavého chlapce Přemka a jeho kamarádky lišky Eli. Ta se Přemkovi zjeví při hodině fyziky, kdy zapálený učitel vysvětluje známý pokus o vzniku elektřiny. Společně dodají energii elektrokoloběžce, elektromobilu, tramvaji, veřejnému osvětlení, hračkám v dětském pokojíčku i celému městu.

„Ukázat ve třiceti sekundách, co vše PRE dělá, jsme dokázali pomocí příběhu o tom, co všechno si malý chlapec myslí, že zmůže elektřina,“ uvedl David Suda, kreativní ředitel agentury WMC Grey, která za projektem stojí.

Reklama
Know

Postava lišky je vytvořená 3D efekty z dílny studia PFX. Spot režíroval Martin Duda a produkce se ujala Boogie Films. Televizní spot komplexně doplňuje i venkovní reklama a dvě vlny formátů pro digitál a sociální média. „Přemek a Eli primárně budují povědomí o značce, zároveň ale spot propaguje PRE jako infrastrukturního a elektromobilního partnera a dodavatele služeb – nejen elektřiny a plynu. Přestože PRE slaví 125 let, důležitými tématy jsou pro nás modernost a inovace. Proto jsme také zvolili technologii 3D efektů,“ přiblížil pojetí kampaně Viktor Procházka, šéf strategického marketingu PRE.

Hlavní misí imageové kampaně je budování pozitivního vztahu se značkou, ve spotu se díky reáliím projevuje historická provázanost s Prahou i tři hlavní oblasti činnosti Pražské energetiky – PRE mobilita, elektřina a plyn do domácností i elektřina pro celé město.

„Ačkoliv elektřinu používáme neustále, nikdo jsme ji neviděli. To nám dává prostor k představivosti, stejně jako v příběhu našeho malého hrdiny. Právě díky jeho fantazii zažíváme, kolik dobrého může elektřina od značky PRE přinášet,“ dodal Aleš Hron, stratég brandové komunikace WMC Grey.

Vizitka kampaně

Klient: Pražská energetika
Agentura: WMC Grey
Produkce: Boogie Films, PFX
Režie: Martin Duda

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu