Svou první cestovní kampaň spustil portál Skrz.cz. Režíroval ji Milan Šteindler a objeví se v ní Saša Rašilov.
Portál Skrz.cz letos prošel transformací ze srovnávače slevových portálů na cestovní portál. Ke změně loga a vizuální identity došlo po téměř dvanácti letech fungování společnosti. Nový brand reflektuje specializaci na cestovní ruch. Vstup do nové sezóny odstartoval Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp, který vystřídalo jednoduché dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky.
„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu, tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstantně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ okomentoval transformaci ředitel portálu Matěj Dvorský.
Nyní přichází s televizní kampaní jejíž režie se ujal Milan Šteindler a v hlavní roli se představí Saša Rašilov. Kampaň bude k vidění během června a července v televizi v onlinu. Pod kampaní je podepsána agentura YYY, produkci zajistila společnost Flux Films. O mediální nákup se postarala agentura Mediaplus.