Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Portál Skrz.cz spustil cestovní kampaň v režii Milana Šteindlera

Svou první cestovní kampaň spustil portál Skrz.cz. Režíroval ji Milan Šteindler a objeví se v ní Saša Rašilov.

Portál Skrz.cz letos prošel transformací ze srovnávače slevových portálů na cestovní portál. Ke změně loga a vizuální identity došlo po téměř dvanácti letech fungování společnosti. Nový brand reflektuje specializaci na cestovní ruch. Vstup do nové sezóny odstartoval Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp, který vystřídalo jednoduché dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. 

„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu, tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstantně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ okomentoval transformaci ředitel portálu Matěj Dvorský.

Reklama
ČEZ
https://www.youtube.com/watch?v=afHujViz1VU

Nyní přichází s televizní kampaní jejíž režie se ujal Milan Šteindler a v hlavní roli se představí Saša Rašilov. Kampaň bude k vidění během června a července v televizi v onlinu. Pod kampaní je podepsána agentura YYY, produkci zajistila společnost Flux Films. O mediální nákup se postarala agentura Mediaplus.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)