Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Podívejte se na kreativní tiskové reklamy, které fungují

Přinášíme výběr nejzajímavějších reklam, které získaly ocenění na letošním festivalu kreativity Cannes Lions v kategorii Print & Publishing.

Better With Pepsi pro Pepsi od Alma DDB, Miami a PepsiCo

Zlatého lva získala nejsdílenější kampaň Pepsi, která vyšla z výzkumů, podle nichž lidé upřednostňují k burgerům limonádu této značky. Vzhledem k tomu, že velká část řetězců nabízí konkurenční Coca-Colu, najala agentura origami umělkyni, s jejíž pomocí seskládala loga řetězců tak, že odhalila skrytý symbol Pepsi.

Reklama
Know

Draw Ketchup pro Heinz Ketchup od Rethink Toronto

Dalším zlatem oceněná kampaň vznikla, když agentura požádala lidi z celého světa, aby nakreslili kečup. Naprostá většina z nich nakreslila lahve Heinz, což značka využila v tiskové i venkovní reklamě.

The Trash Collection 2021 pro IKEA od Try, Oslo

V rámci udržitelné strategie řetězce kampaň názorně ukázala, že co je pro jednoho odpad, může být pro jiného poklad. Nalezený vyhozený nábytek opravila a znovu prodávala, aby upozornila spotřebitele na službu Druhý život nábytku, která je dostupná i v Česku. V Cannes získala zlato.

Reverse Selfie pro Dove – Unilever od Ogilvy London

Zlatem ověnčená kampaň bojuje proti nízkému sebevědomí dívek kvůli retušovaným fotkám na sociálních sítích. Kampaň běží celosvětově včetně Česka, kde v rámci iniciativy #krasanepotrebujefiltr spustila na jaře edukační platformu pro školy i veřejnost s tréninkem pro orientaci na sociálních sítích a rozpoznání zkreslené reality.

Plant Based Whopper pro Burger King od David, Madrid

Bronz získala další z řady kampaní agentury David pro Burger King, která upozorňovala na produkty značky rostlinného původu. Milovníky masa lákala na šťavnaté vizuály, na nichž ale ve skutečnosti ukazovala červenou papriku, řepu a čekanku.

The Elections Edition pro An-Nahar Newspaper od Impact BBDO, Dubai, SAE

Grand Prix v kategorii získalo speciální volební vydání libanonského deníku An-Nahar, které … nevyšlo, poprvé v osmaosmdesátileté historii novin. Vydavatelé se totiž rozhodli věnovat veškerý na náklad připravený papír a inkoust k tomu, aby mohly být vytištěny volební lístky, na což čtenáře upozorňovaly jednoduché letáky s QR kódem, přes nějž bylo k dispozici vysvětlení i digitální vydání.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)