Značka vivo nedávno oznámila zahájení partnerství s českým fotbalovým reprezentantem Patrikem Schickem. Nyní startuje 360° komunikační kampaň, která si klade za cíl zvýšit povědomí o značce jako inovativním a prémiovém brandu v segmentu chytrých telefonů.
Hlavní motto kampaně zní „Buď šik a blýskni se s telefonem vivo“. Reklamní spot zároveň představuje stylový model vivo V23 5G s jedinečnou dvojitou selfie kamerou a netradičním vnějším povrchem měnícím barvu.
Exkluzivní partnerství mezi značkou vivo a Patrikem Schickem má formu dlouhodobé spolupráce, která bude probíhat napříč různými platformami. V rámci komunikační kampaně vznikl reklamní spot s Patrikem Schickem v hlavní roli. Kampaň, kterou pro vivo připravuje kreativní agentura Hennessy, se objeví v televizi, na sociálních sítích, v outdooru, na internetu, v místě prodeje i v rámci co-marketingových aktivit. Produkci reklamní spotu měla na starost agentura Woobetz pod režijním vedením Štěpána Fok Vodrážky, za kameru zodpovídal Šimon Dvořáček a fotografie klíčového vizuálu vytvořil Matěj Dereck Hard. O mediální plánování a nákup se stará agentura PHD.
„Partnerství s Patrikem je pro vivo výtečnou příležitostí představit náš brand a produkty širší veřejnosti. Jeho jméno rezonuje nejen u nás, ale i v zahraničí. Jako fotbalista oslovuje mladé lidi s aktivním životním stylem, na které se soustředí i naše značka. Věřím, že vytvořená kampaň splní přesně to, co od ní očekáváme,“ říká Tomáš Veselý, marketingový ředitel společnosti vivo pro Českou republiku a Slovensko.