První verze brýlí využívající rozšířenou realitu bude jen pro developery a odkládá se i projekt chytrých hodinek s fotoaparáty.
Meta pracuje na třech verzích samostatných AR brýlí, které mají přijít na trh během několika příštích let. První verzi nebude prodávat spotřebitelům, protože výroba zařízení stojí tisíce dolarů a například jas displeje zatím není zcela připraven pro spotřební využití. Podobné rozhodnutí učinil i Snapchat, který své brýle AR Spectacles také neprodává, ale místo toho je poskytuje vývojářům softwaru.
Druhá verze brýlí s kódovým označením Artemis má nadále v plánu být určená spotřebitelům. A už v příštím roce Meta také plánuje vydat základní, levnější verzi AR brýlí s kódovým označením Hypernova, které se spárují s telefonem a budou zobrazovat příchozí zprávy a další upozornění prostřednictvím menšího displeje.
Vedle toho Meta zrušila i své plány týkající se chytrých hodinek s oddělitelným displejem a dvěma fotoaparáty, které původně firma plánovala vydat příští rok. Tyto změny spolu s plánovaným přesunem prodávat zařízení pro videochat Portal podnikům, přicházejí v době, kdy Meta přehodnocuje výdaje na projekty vlivem poklesu akcií. Koncem roku však firma nadále plánuje vydat headset pro mixovanou realitu pod kódovým označením Cambria, jímž chce konkurovat Applu.