Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Meta mění plány s AR brýlemi i chytrými hodinkami

První verze brýlí využívající rozšířenou realitu bude jen pro developery a odkládá se i projekt chytrých hodinek s fotoaparáty.

Meta pracuje na třech verzích samostatných AR brýlí, které mají přijít na trh během několika příštích let. První verzi nebude prodávat spotřebitelům, protože výroba zařízení stojí tisíce dolarů a například jas displeje zatím není zcela připraven pro spotřební využití. Podobné rozhodnutí učinil i Snapchat, který své brýle AR Spectacles také neprodává, ale místo toho je poskytuje vývojářům softwaru.

Druhá verze brýlí s kódovým označením Artemis má nadále v plánu být určená spotřebitelům. A už v příštím roce Meta také plánuje vydat základní, levnější verzi AR brýlí s kódovým označením Hypernova, které se spárují s telefonem a budou zobrazovat příchozí zprávy a další upozornění prostřednictvím menšího displeje.

Reklama
Know

Vedle toho Meta zrušila i své plány týkající se chytrých hodinek s oddělitelným displejem a dvěma fotoaparáty, které původně firma plánovala vydat příští rok. Tyto změny spolu s plánovaným přesunem prodávat zařízení pro videochat Portal podnikům, přicházejí v době, kdy Meta přehodnocuje výdaje na projekty vlivem poklesu akcií. Koncem roku však firma nadále plánuje vydat headset pro mixovanou realitu pod kódovým označením Cambria, jímž chce konkurovat Applu.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)