Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do Týdnů mediálního vzdělávání se zapojilo 7000 žáků a studentů

Do letošního ročníku Týdnů mediálního vzdělávání, které skončily v pátek 17. května a pořádaly se s cílem rozvíjet mediální gramotnost českých žáků a studentů a zároveň šířit povědomí o možnostech mediálního vzdělávání v Česku, se v letošním ročníku zapojilo 160 českých škol a skrze ně přes 7000 žáků a studentů.

Ti se tak mohli během výuky seznámit s novinkami jako jsou Online kurzy mediálního vzdělávání, tři nové lekce O médiích nebo příručka pro žáky Hledá se novinář, díky které se skrz vlastní tvorbu žáci učí, jak funguje svět médií.

Během Týdnů mediálního vzdělávání měli také vyučující a žáci možnost zapojit se do uspořádání debat s novináři a odborníky na média na vlastních školách. Debatu s novináři uspořádali také v pořádajícím JSNS (Jeden svět na školách) – na téma „práce válečného zpravodaje“ si s hosty Ľubomírem Smatanou z ČRo, Ivanou Svobodovou z Respektu a Jakubem Plíhalem z Aktuálně.cz povídala moderátorka Nora Fridrichová. Debatu sledovalo přes 380 sledujících. Část sledovanosti pokrývá širší veřejnost, část školy, kde přes jeden vstup sledovaly debatu celé třídy.

Reklama
Know

Pro 30 pedagogů byl také určen závěrečný vzdělávací seminář Týdnů mediálního vzdělávání, jehož se účastnily Michaela SlussareffPetra Procházková z Deníku N.

Týdny mediálního vzdělávání jsou také osvětová akce. Na nutnost pěstování mediální gramotnosti letos poukazovala mediální kampaň.

V se využili printové formáty, vizuály se objevily v několika krajských městech celé republiky, skrz síť Google Ads a bannery v médiích se oslovovali uživatele internetu. Nemalou součástí kampaně byla také reklama v rádiích a tři videospoty. Celá kampaň vedla na www.pestujememedialnigramotnost.cz, kterou mohou nadále zájemci využívat pro vzdělávání se v mediální gramotnosti hravou formou.

Celkový dosah kampaně byl přes 7 800 000 oslovení (toto číslo nezahrnuje výstupy v neměřitelných komunikačních kanálech, např. outdoorových plochách, jejichž dosah byl nezanedbatelný).

Stránku www.pestujememedialnigramotnost.cz navštívilo na 9 000 unikátních uživatelů.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)