Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čirá euforie. NHL oslavuje hrdiny, kteří zvedli nad hlavu Stanley Cup

Zápasy, kdy jde o všechno. Davy fanoušků pohánějící svůj tým až na vrchol. A na konci cesty privilegium zvednout nad hlavu slavný Stanley Cup. NHL s blížícím se finále playoff, které je 30. června ukázala klip vítězů plný emocí.

Playoff hokejové NHL se daří lákat k obrazovkám diváky. Sledovanost je nejvyšší od ročníku 2016/2017. Letošní ročník se pomalu chýlí ke konci, ale NHL v třídílné sérii klipů ukazuje, že slavný pohár bude nadále měnit majitele. 

NHL ve spolupráci s agenturou Highdive ukázala poslední díl „The Handoff“ z třídílné série, která vyzdvihuje vítěze Stanley Cupu a zároveň slibuje, že pohár bude i nadále měnit majitele. V NHL vždy jako první přebírá trofej kapitán vítězného celku, ale velká pozornost je právě kladena tomu, komu jej jako prvnímu svěří. Před tímto dílem NHL uvedla klipy „If There Was No Cup” a „Who Wants It.” 

Reklama
MMcite

Poslední díl kampaně „The Handoff” pokračuje v příběhu o vytouženém Stanley Cupu prostřednictvím 30 a 60sekundových reklam. Spot zachycující řadu neuvěřitelných historických okamžiků NHL ukazuje bujarou radost z vítězství při jízdě domů a hudebně skvěle využívá klasiku Boba Dylana ‚The Times They Are Changin‘.

„Na rozdíl od jiných trofejí je Stanley Cup jen jeden. Po 130 let se předával z jednoho šampiona dalšímu – je to tradice spojující hokejovou minulost, přítomnost a budoucnost,“ řekl pro Adweek Casey Hall, senior viceprezident NHL pro marketing.

Nová kampaň navazuje na partnerství se společnostmi Turner Sports a Disney/ESPN a kampaň „Nothing Regular“, která byla zahájena loni na Den díkůvzdání. Od té doby zaznamenala NHL 61procentní nárůst povědomí o značce. Spoty se budou i nadále vysílat v průběhu playoff a také na kanálech sociálních sítí.

Kredity kampaně:

The Handoff, NHL

Brian Jennings – Exec VP, Marketing

Casey Hall – SVP, Marketing & Consumer Insights

Josh Dubin – Sr. Director, Marketing

Glenn Hyams – Manager, Marketing

Allison Hellman – Sr. Manager, Consumer Research & Insights

Highdive

Chad Broude, Co-founder/ CCO

Megan Lally, Managing Partner, Operations, Account and Strategy

Jen Passaniti, Head of Production, Executive Producer

Alan Snitow, Lead Strategist

Kristin Woodke, Group Account Director

Jamie Lazaroff, Sr. Account Executive

Brian Culp, Creative Director

Katie Bero, Creative Director

Pat Seidel, Creative Director

Chris Rose, Creative Director

Johannah Scarlet, Producer

Kelley Beaman, Director of Business Affairs

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)