Tradiční obuvnictví navazuje na globální linku Surprisingly Baťa lokální kampaní od agentury Symbio a dua Wilhelm Kinga.
Tradiční obuvnická značka ze Zlína Baťa navazuje na nový globální komunikační koncept Surprisingly Baťa a rozvíjí ho kampaní pro jarní a letní kolekci od agentury Symbio, v produkci kreativního dua Wilhelm Kinga. K Symbiu se vrací po několikaleté pauze, agentura značce už v roce 2000 pomáhala s online kampaněmi a stála i za prvním e-shopem s obuví v ČR.
Kampaň, která staví na šesti klíčových vizuálech a soustředí se především na výlohy prodejen, ukazuje produkty zasazené do snové až bizarní kompozice, obklopené objekty, které dokreslují příběhy spojené s daným párem bot.
„Chtěli jsme se na jarní a letní kolekci podívat obráceně. A to doslova. Představit povahu jednotlivých bot, a tu vizuálně i emočně přenést na zákazníky. Bota je pro nás piedestal lidské nálady. To, jak jsme obutí udává tón našemu dni. Hravé texty, výrazné barvy a nevšední rekvizity tak vyzdvihnou i tradičnější modely. Věříme totiž, že v módě i v životě je vše o kontextu,“ uvedli kreativci kampaně – art director Jaroslav Mašek a copywriterka Helena Johnston.
Projekt má podpořit spontánní zájem o značku a zároveň k ní opět přilákat mladší generace. „Kampaň i výběr produktů vychází z naší nové ambice – být nejlepší v segmentu, který je pro značku Baťa přirozený a kde se výrazně odráží změny ve spotřebě. Akcentovat chceme také udržitelný přístup k výrobě, kvalitativní parametry a technologické aspekty komfortu i koncentraci výroby do Evropy,” dodal Vladimír Špelda, manažer kolekce značky Baťa.
Vizitka kampaně
Klient: Baťa
Agentura: Symbio
Produkce: Wilhelm Kinga