Baťa chce kampaní v nových barvách přitáhnout mladé

Tradiční obuvnictví navazuje na globální linku Surprisingly Baťa lokální kampaní od agentury Symbio a dua Wilhelm Kinga.

Tradiční obuvnická značka ze Zlína Baťa navazuje na nový globální komunikační koncept Surprisingly Baťa a rozvíjí ho kampaní pro jarní a letní kolekci od agentury Symbio, v produkci kreativního dua Wilhelm Kinga. K Symbiu se vrací po několikaleté pauze, agentura značce už v roce 2000 pomáhala s online kampaněmi a stála i za prvním e-shopem s obuví v ČR.

Kampaň, která staví na šesti klíčových vizuálech a soustředí se především na výlohy prodejen, ukazuje produkty zasazené do snové až bizarní kompozice, obklopené objekty, které dokreslují příběhy spojené s daným párem bot.

„Chtěli jsme se na jarní a letní kolekci podívat obráceně. A to doslova. Představit povahu jednotlivých bot, a tu vizuálně i emočně přenést na zákazníky. Bota je pro nás piedestal lidské nálady. To, jak jsme obutí udává tón našemu dni. Hravé texty, výrazné barvy a nevšední rekvizity tak vyzdvihnou i tradičnější modely. Věříme totiž, že v módě i v životě je vše o kontextu,“ uvedli kreativci kampaně – art director Jaroslav Mašek a copywriterka Helena Johnston.

Projekt má podpořit spontánní zájem o značku a zároveň k ní opět přilákat mladší generace. „Kampaň i výběr produktů vychází z naší nové ambice – být nejlepší v segmentu, který je pro značku Baťa přirozený a kde se výrazně odráží změny ve spotřebě. Akcentovat chceme také udržitelný přístup k výrobě, kvalitativní parametry a technologické aspekty komfortu i koncentraci výroby do Evropy,” dodal Vladimír Špelda, manažer kolekce značky Baťa.

Vizitka kampaně
Klient: Baťa
Agentura: Symbio
Produkce: Wilhelm Kinga

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345