Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tomáš Hanák vyzývá k podpoře záchrany památek

Herec ve spotu upozorňuje na soutěž, která ocení sbírky na obnovu kulturního dědictví. První kolo hlasování běží do konce května.

Herec Tomáš Hanák není známý jen účinkováním v reklamách, ale také zájmem o památky, který ukázal například moderováním série Technické památky českých zemí v České televizi. Teď v novém spotu podpořil projekt Máme vybráno, soutěž oceňující veřejné sbírky na obnovu kulturního dědictví. Pořádá ji Institut pro památky a kulturu a mezi vítěze rozděluje sto tisíc korun.

„Žijete pro památky. Já teda jo. A jestlipak víte, že pro ně žijí další tisíce lidí, kteří je zachraňují. Pojďme je společně podpořit,“ říká Hanák v jednoduchém černobílém spotu, který je k vidění například na YouTube.

Reklama
ČEZ

Hlasování v soutěži Máme vybráno probíhá na stejnojmenném webu. První kolo on-line hlasování probíhá do 30. května a vzejdou z něj krajští vítězové. Ti získají mediální podporu a představí své sbírky pro druhé kolo. V něm budou lidé od 15. června do konce srpna hlasovat o tom, jak si projekty rozdělí sto tisíc korun. Slavnostní vyhlášení pak proběhne v září, kde bude vedle ceny veřejnosti oceněna finančně nejúspěšnější sbírka a udělena cenaredakce serveru Propamátky.

„Děkuji moc Tomáši Hanákovi, že v záchraně památek spolu s námi vidí smysl. Pokud jste na tom podobně a chtěli byste se kromě hlasování v soutěži zapojit v našem projektu ještě více, neváhejte se ozvat,“ dodal na LinkedIn Aleš Kozák, zakladatel a CEO Propamátky a ředitel Institutu pro památky a kulturu.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)