Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Policie ČR: „Trefit cíl není jako pípnout šunku na kase“

V aktuální náborové kampani, která poběží až do podzimu, cílí Policie ČR na nováčky do 35 let. „Najdeš tady hardwary, softwary, dobrý káry, bodyguardy,“ rýmuje policejní sbor v téměř dvouminutovém videu, kde nešetří obvyklými policejními klišé, jako je přitažlivost uniforem či práce ve vzduchu, ve vodě i na zemi.

Podle plukovníka Ondřeje Moravčíka, vedoucího oddělení tisku Policie ČR, stojí za kampaní odbor komunikace a vnějších vztahů ve spolupráci s personálním odborem. „Zacílená je na všechny osoby, které splňují zákonné požadavky na službu u Policie ČR. Věk nehraje roli, nicméně filosofií se kampaň snaží oslovit lidí ve věku mezi 18-35 roky. Kampaň běží na sociálních sítích, ve vybraných médiích a v tomto duchu bude pokračovat až do podzimu (s výjimkou části letních měsíců),“ napsal Moravčík. Policii aktuálně chybí přes 5000 lidí.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)