Počet B2B zákazníků outdoorové značky Bushman se v minulém roce zdvojnásobil. Prozatím se značka v rámci tohoto segmentu orientovala na domácí trh, před koncem roku ale začne oslovovat i firmy na Slovensku a v Německu.
„V roce 2022 očekáváme trojnásobný objem tržeb přes B2B kanál v porovnání s rokem 2020. I proto jsme se rozhodli se tomuto segmentu více věnovat. V plánu jsou návštěvy veletrhů, nový B2B e-shop a propagační materiály,“ říká Jana Lenková, obchodní a marketingová ředitelka s tím, že jakmile se na podzim rozšíří tým o novou kolegyni, začne Bushman cílit i na slovenské a německé firmy.
„Dokážeme obsloužit velkou firmu, již několik let oblékáme například všechny ošetřovatele Zoo Praha, ale i malou stavební firmu, která potřebuje obrandovat svým logem pět mikin a trik. Naše oblečení ocení zemědělec, geodet, majitel výrobní firmy, manažerka restaurace, majitel malého pivovaru nebo průvodce Národního parku. Nemůžeme samozřejmě konkurovat vyloženě pracovním oděvům, ale naše oblečení zase má tu výhodu, že dotyčný v něm může jít bez ostudy rovnou do restaurace, což v montérkách nejde,“ vysvětluje Lenková.
Bushman obecně za rok 2021 vykázala nejlepší hospodářský výsledek za celou 25letou historii značky, a to pandemii a zavřeným prodejnám navzdory. „Pomohla nám jak TV reklama, tak samozřejmě částečně i odložená spotřeba našich věrných zákazníků. V maloobchodních prodejích nám velice pomáhají nové dvě prodejny – ve Westfield Chodov jsme ji otevřeli na podzim 2021 a letos v dubnu OC Zlaté jablko ve Zlíně. Obzvláště druhá zmíněná ihned od svého startu znamenala výraznou kontribuci a stále se drží na dobrých číslech,“ doplňuje Lenková s tím, že prodeje podporují i aktivity, které značka připravila pro na oslavu 25 let značky – výlety po horách s Lukášem Langmajerem, lezení s Radkem Jarošem, limitovaná edice doplňků a především Bushman Day, který proběhne 28. května u jezera Katlov.