Birell v kampani od VCCP osvěžuje v letním kempu

Kampaň se spotem v režii Tomáše Bařiny a produkci Boogie Films poběží v Česku i na Slovensku. Chce propojovat generace.

Značka Birell spouští kampaň věnovanou výhradně řadě ochucených radlerů. Nečekaná zápletka v prostředí letního kempu má za cíl oslovit dospělé Čechy a Slováky. V každé zemi má přitom brand odlišnou tržní pozici. „Výzvou tedy bylo připravit komunikaci, která zafunguje na obou trzích. Proto se v kampani soustřeďujeme na setkávání lidí a propojování generací, ale stále zůstáváme věrni DNA značky a aktivnímu životnímu stylu,“ uvedla Lenka Trvalcová, senior brand manažerka Birellu, a dodala: „Stavíme na silném portfoliu obohaceném o inovace, díky kterému je produkt skutečně pro každého, tedy pro úplně všechny dospělé spotřebitele, což je naše výhoda i komunikační ‚challenge‘ zároveň.“

Spot vznikl v agentuře VCCP, se kterou značka spolupracuje již třetím rokem, a navazuje na dlouhodobé téma zážitků. „Pracujeme se zápletkou, která běžné letní radovánky osvěží nečekaným sledem událostí a stmelí dohromady různorodé osazenstvo kempu. Sami známe, že někdy je to právě ta nepředvídatelná souhra náhod, která z běžného dne udělá výjimečný,“ řekl Dejan Štajnberger, výkonný kreativní ředitel VCCP.

Integrovaná kampaň běží v České republice od 12. května v televizi, online prostředí, out of home a v místě prodeje. Spot režíroval Tomáš Bařina v produkci Boogie Films, kampaňové vizuály nafotil Petr Krejčí.

Vizitka kampaně:
Klient: Plzeňský Prazdroj – Birell
Agentura: VCCP
Produkce: Boogie Films
Režie: Tomáš Bařina
Fotografie: Petr Krejčí

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia