Kampaň se spotem v režii Tomáše Bařiny a produkci Boogie Films poběží v Česku i na Slovensku. Chce propojovat generace.
Značka Birell spouští kampaň věnovanou výhradně řadě ochucených radlerů. Nečekaná zápletka v prostředí letního kempu má za cíl oslovit dospělé Čechy a Slováky. V každé zemi má přitom brand odlišnou tržní pozici. „Výzvou tedy bylo připravit komunikaci, která zafunguje na obou trzích. Proto se v kampani soustřeďujeme na setkávání lidí a propojování generací, ale stále zůstáváme věrni DNA značky a aktivnímu životnímu stylu,“ uvedla Lenka Trvalcová, senior brand manažerka Birellu, a dodala: „Stavíme na silném portfoliu obohaceném o inovace, díky kterému je produkt skutečně pro každého, tedy pro úplně všechny dospělé spotřebitele, což je naše výhoda i komunikační ‚challenge‘ zároveň.“
Spot vznikl v agentuře VCCP, se kterou značka spolupracuje již třetím rokem, a navazuje na dlouhodobé téma zážitků. „Pracujeme se zápletkou, která běžné letní radovánky osvěží nečekaným sledem událostí a stmelí dohromady různorodé osazenstvo kempu. Sami známe, že někdy je to právě ta nepředvídatelná souhra náhod, která z běžného dne udělá výjimečný,“ řekl Dejan Štajnberger, výkonný kreativní ředitel VCCP.
Integrovaná kampaň běží v České republice od 12. května v televizi, online prostředí, out of home a v místě prodeje. Spot režíroval Tomáš Bařina v produkci Boogie Films, kampaňové vizuály nafotil Petr Krejčí.
Vizitka kampaně:
Klient: Plzeňský Prazdroj – Birell
Agentura: VCCP
Produkce: Boogie Films
Režie: Tomáš Bařina
Fotografie: Petr Krejčí