Aréna v Holešovicích se nově jmenuje Sportovní hala Fortuna

Sportovní hala v pražských Holešovicích dokončená v roce 1962 dala nový domov českému hokeji, který se do ní „přestěhoval“ z legendární Štvanice, v dobách své největší slávy hostila nejenom hokejové šampionáty, ale také mistrovství v krasobruslení, házené nebo volejbalu.

Z nespočtu koncertů stojí za připomenutí třeba vystoupení Johnnyho Cashe v roce 1978. V porevoluční době hala nesla hned několik názvů. Sázková kancelář Fortuna v rámci svého partnerství s HC Sparta Praha s potěšením přivítala možnost dát místu, kde sváděli nezapomenutelné bitvy hráči jako Jan „Gusta“ Havel, Jiří Hrdina, Jiří Holeček či Jaroslav Hlinka nové jméno. Rozhodla se přitom ctít tradici, v Holešovicích od začátku května nestojí Aréna, ale Sportovní hala Fortuna.

Možnost pojmenování haly i termín 1.května 2022 vychází z kontraktu, který Fortuna s HC Sparta Praha podepsala před sezonou 2021/2022. Podobně jako v případě sponzoringu samotného klubu se jedná o dlouhodobou spolupráci, jejíž detaily po domluvě obou stran nebudou zveřejněny.

„Fortuna je tradiční česká značka s více než třicetiletou historií. V době, kdy jako první sázková kancelář u nás přijímala první tikety, se na zápasy nároďáku chodilo do Sportovní haly. Dnes je místo nejenom základnou Sparty, ale tak jako před lety i prostorem, kde probíhají významné kulturní a společenské akce. Při úvahách nad novým názvem tohoto jedinečného prostoru proto poměrně jednoznačně převládl názor, že než lidem nabídnout další z mnoha arén, bude lepší, když jim vrátíme starou dobrou Sportovní halu,“ uvedl Ondřej Šnaidauf, manažer sponzoringu sázkové kanceláře Fortuna.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia