Česká pivní dvojka uvádí na trh novinku Staropramen 12. Kampaň s Hynkem Čermákem připíjí „na život po našem“.
Nová dvanáctka Staropramenu je od dubna postupně k dostání v obchodech i hospodách a restauracích. Uvedení na trh od května podpoří komunikační kampaň včetně nového televizního spotu.
Novinka má přispět k oživení trhu po dvou letech pandemie a několika vlnách restrikcí. „Hospody a restaurace byly za poslední dva roky dlouho uzavřeny nebo byl jejich provoz značně omezený. I přes poměrně vydařená letní období jsme pozorovali celkový pokles prodejů a konec některých našich zákazníků,“ říká komerční ředitel společnosti Pivovary Staropramen Michal Štěpánek s tím, že se naštěstí nenaplnily nejčernější scénáře a svůj provoz muselo ukončit pouze několik procent zákazníků.
Uvedení nového produktu doprovází i silná marketingová podpora. Novinka se představí zákazníkům jak na menších venkovních plochách, tak i v digitálu, na sociálních sítích a v místě prodeje. Součástí je samozřejmě spot pro televize. Za kreativou stojí WMC Grey, produkce se ujala společnost Bistro Films a režie Jakub Švejkar.
„Nový spotem se line nádech typicky českých vlastností jako jsou sarkasmus a skepticismus, ale také nadhled a smysl pro humor,“ uvádí marketingový ředitel David Zappe ke spotu, v jehož hlavní roli se opět objevuje dlouholetá tvář značky – Hynek Čermák.
„I když nejsou věci přesně podle našich představ, umíme je uchopit za správný konec, a nakonec si vždy můžeme připít na život po našem,“ doplňuje Zappe s tím, že spot poběží v květnu na stanicích televizní skupiny Prima. Jeho zkrácené verze budou využity také v digitálních formátech.
Vizitka kampaně – Na život po našem
Klient: Pivovary Staropramen
Kreativní agentura: WMC Grey
Mediální agentura: OMD
PR agentura: DFMG
Produkční agentura: Bistro Films
Režie: Jakub Švejkar