Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spořitelna chce v kampani silnější budoucnost

Banka se s herečkou Jenovéfou Bokovou dívá do udržitelné budoucnosti. Spot je opět od VMLY&R, Creative Embassy a dua Wolfberg.

Nová komunikační kampaň „Společně tvoříme #silnější budoucnost“ je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější, který banka odstartovala loni na jaře. Pokračování tematizuje udržitelnost nejen v ekologickém kontextu, ale zaměřuje se na další aspekty udržitelné budoucnosti, jakými jsou finanční zdraví, vzdělávání nebo inovace.

Hlavní tváří aktuální kampaně je opět herečka Jenovéfa Boková, která v předchozí komunikaci zosobňovala banku při pohledu do její historie.

Reklama
ČEZ

Nynější kampaň poběží od 2. května až do konce července a k vidění bude na všech tradičních kanálech včetně sociálních sítí, pobočkách Spořitelny nebo v kinech Cinema City. TV spot, který bude ke zhlédnutí zejména na TV Nova nebo ČT Sport, opět připravila agentura VMLY&R s produkcí Creative Embassy a v režii dua Wolfberg.

„Nový televizní spot je zasazen do současnosti a banka se v něm sebevědomě hlásí k podpoře nadčasových řešení a udržitelnému životnímu stylu,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel VMLY&R, dodává: „Opět jsme chtěli upřít pozornost na lidi a jejich sílu měnit svět kolem sebe k lepšímu. Tentokrát na to, jak někteří z nás už dnes svými skutky pozitivně ovlivňují naši společnou budoucnost.“

Dvoudenní natáčení televizního spotu probíhalo z větší části v nově zbudovaných prostorách pražských vysokých škol a také v Centru současného umění DOX. Téma moderních technologií se odehrává na Fakultě chemicko-technologické a komunitní zahrádku se včelími úly na střeše České zemědělské univerzity v Praze.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)