Pivovar Svijany inovoval obaly a představil jejich velikonoční design

Minimalistický sváteční design z dílny návrháře Jakuba Růžičky pracuje s motivy svátků jara v šesti barevných řadách.

Pivovar Svijany přichází před sezónou s inovací „sixpacků“ plechovkového piva a na velikonoční trh uvedl limitovanou sérii plechovek a lahví s lidovými motivy. Minimalistický sváteční design z dílny tradičního svijanského návrháře Jakuba Růžičky využívá tradičních grafických motivů evokujících svátky jara v šesti různých barevných řadách.

Této sezonní edice půllitrových plechovek nepasterovaného svijanského piva s malovanými velikonočními motivy připomínajícími lidový motiv modrotisku pivovar vyrobil a uvedl na trh přes jeden milion kusů. Velikonoční grafický motiv se objevil i na etiketách lahvového piva, které je na trh dodáno v podobě osvědčeného velikonočního multipacku s osmi půllitrovými lahvemi Svijanského Mázu 11 % . Prodávat se bude přednostně v řetězcích Billa, Globus, Tesco a Makro.

Současně dodávají Svijany na trh nový praktický a ekologicky šetrný papírový šestipack TopClip. Plechovky jsou uchyceny kartonem za víčko a spotřebitel tak může odebírat jednu či více plechovek, zatímco ostatní zůstávají nadále spojeny v držáku. Patentovaný obal TopClip vyvinula společnost Smurfit Kappa jako náhradu spojování plechovek do skupinového balení pomocí smršťovací fólie. 

Pivovar Svijany již roky dodržuje tradici sezónních balení piva pro vánoční a velikonoční trh. „Za tu dobu je to už slušná řada nápaditých designů. Letošní velikonoční grafika je jiná v tom, že koresponduje s novým, moderním vzhledem obalů, který jsme představili teprve loni v červnu,“ řekl ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík. „Je přehlednější, graficky čistší a dobře odráží skutečnost, že Svijany nejsou běžné průmyslové pivo, ale že jsou výsledkem poctivé, řemeslné pivovarské práce.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Surfař
Mikroinfluenceři
fenomen

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Loos, Coca-Cola
MAM class
SABRE Awards 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
ar25
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
ar25