Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivovar Svijany inovoval obaly a představil jejich velikonoční design

Minimalistický sváteční design z dílny návrháře Jakuba Růžičky pracuje s motivy svátků jara v šesti barevných řadách.

Pivovar Svijany přichází před sezónou s inovací „sixpacků“ plechovkového piva a na velikonoční trh uvedl limitovanou sérii plechovek a lahví s lidovými motivy. Minimalistický sváteční design z dílny tradičního svijanského návrháře Jakuba Růžičky využívá tradičních grafických motivů evokujících svátky jara v šesti různých barevných řadách.

Této sezonní edice půllitrových plechovek nepasterovaného svijanského piva s malovanými velikonočními motivy připomínajícími lidový motiv modrotisku pivovar vyrobil a uvedl na trh přes jeden milion kusů. Velikonoční grafický motiv se objevil i na etiketách lahvového piva, které je na trh dodáno v podobě osvědčeného velikonočního multipacku s osmi půllitrovými lahvemi Svijanského Mázu 11 % . Prodávat se bude přednostně v řetězcích Billa, Globus, Tesco a Makro.

Reklama
ČEZ

Současně dodávají Svijany na trh nový praktický a ekologicky šetrný papírový šestipack TopClip. Plechovky jsou uchyceny kartonem za víčko a spotřebitel tak může odebírat jednu či více plechovek, zatímco ostatní zůstávají nadále spojeny v držáku. Patentovaný obal TopClip vyvinula společnost Smurfit Kappa jako náhradu spojování plechovek do skupinového balení pomocí smršťovací fólie. 

Pivovar Svijany již roky dodržuje tradici sezónních balení piva pro vánoční a velikonoční trh. „Za tu dobu je to už slušná řada nápaditých designů. Letošní velikonoční grafika je jiná v tom, že koresponduje s novým, moderním vzhledem obalů, který jsme představili teprve loni v červnu,“ řekl ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík. „Je přehlednější, graficky čistší a dobře odráží skutečnost, že Svijany nejsou běžné průmyslové pivo, ale že jsou výsledkem poctivé, řemeslné pivovarské práce.“

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)