Minimalistický sváteční design z dílny návrháře Jakuba Růžičky pracuje s motivy svátků jara v šesti barevných řadách.
Pivovar Svijany přichází před sezónou s inovací „sixpacků“ plechovkového piva a na velikonoční trh uvedl limitovanou sérii plechovek a lahví s lidovými motivy. Minimalistický sváteční design z dílny tradičního svijanského návrháře Jakuba Růžičky využívá tradičních grafických motivů evokujících svátky jara v šesti různých barevných řadách.
Této sezonní edice půllitrových plechovek nepasterovaného svijanského piva s malovanými velikonočními motivy připomínajícími lidový motiv modrotisku pivovar vyrobil a uvedl na trh přes jeden milion kusů. Velikonoční grafický motiv se objevil i na etiketách lahvového piva, které je na trh dodáno v podobě osvědčeného velikonočního multipacku s osmi půllitrovými lahvemi Svijanského Mázu 11 % . Prodávat se bude přednostně v řetězcích Billa, Globus, Tesco a Makro.
Současně dodávají Svijany na trh nový praktický a ekologicky šetrný papírový šestipack TopClip. Plechovky jsou uchyceny kartonem za víčko a spotřebitel tak může odebírat jednu či více plechovek, zatímco ostatní zůstávají nadále spojeny v držáku. Patentovaný obal TopClip vyvinula společnost Smurfit Kappa jako náhradu spojování plechovek do skupinového balení pomocí smršťovací fólie.
Pivovar Svijany již roky dodržuje tradici sezónních balení piva pro vánoční a velikonoční trh. „Za tu dobu je to už slušná řada nápaditých designů. Letošní velikonoční grafika je jiná v tom, že koresponduje s novým, moderním vzhledem obalů, který jsme představili teprve loni v červnu,“ řekl ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík. „Je přehlednější, graficky čistší a dobře odráží skutečnost, že Svijany nejsou běžné průmyslové pivo, ale že jsou výsledkem poctivé, řemeslné pivovarské práce.“