Letošní okno pro přihlašování zajímavých a inspirativních projektů se pro agentury a ostatní digitální tvůrce otevřelo 26.4 a skončí tradičně před začátkem prázdnin.
Do 15.5. je zároveň všem umožněno přihlásit libovolné množství projektů bez nutnosti úhrady přihlášky do soutěže. Ze všech přihlášek doručených v tomto termínu porota soutěže 16. května vylosuje 20 z nich, které získají divokou kartu, tedy možnost soutěžit se svým projektem zdarma.
V tomto ročníku odborná porota na základě zpětné vazby a aktuálních digitálních trendů přistoupila k mírné úpravě skladby soutěžních kategorií, kterou obohatila o UX, Firemní komunikaci, nebo Využití sociálních sítí. Zároveň došlo k redefinici kategorie E-commerce projekt, ve které se aktuálně soutěží hned ve třech žebříčcích.
„Před třemi lety jsme se s projektem WebTop100 vydali otevřeně směrem inspirace a výrazně širší prezentace kvalitních prací, které na českém digitálním trhu vznikají. Z WebTop100 se za poslední dobu stala zajímavá komunikační platforma, která dokáže na jedné straně poskytnout zadavatelům pomoc při rozhodování, kterého tvůrce se svým požadavkem oslovit, a na straně druhé celé digitální scéně prezentovat strukturované informace o jejím stavu, či inspiraci ať už v podobě našich tradičních eventů, čím dál poslouchanějšího podcastu, nebo případových studií,“ říká ke startu soutěže Petr Kleiner, předseda odborné poroty, a dodává, že ho těší vzrůstající kvalita přihlášek a referenčních projektů, které se v nich objevují.
„Je už naší dobrou tradicí, že v porotě zasedají lidé, které jsou opravdovými kapacitami ve svých oborech a je tak zjevné, že se i letos dostane soutěžním projektům té nejlepší možné péče,“ dodává Michal Mládek, project owner a moderátor WebTop100 podcastů.
Do letošního ročníku mohou soutěžící přihlašovat projekty v těchto kategoriích: Firemní web (hodnotí Vojta Mikula), UX (Ondřej Ilinčev), E-commerce projekt (Lukáš Havlásek), SEO (Pavel Ungr), Výkonnostní kampaň (Ondřej Sláma), Digitální transformace (Tomáš Jindříšek), Autentická kariérní komunikace (Petr Skondrojanis), Brandová kampaň (Dan Kafka), Videoreklama (Andrea Hurychová), Firemní komunikace (Irena Zatloukalová), Využití sociálních sítí & Influencer marketing (Petr Srna), Obsahový marketing (Michal Schindler), Retenční marketing (Petr Cikán), Startup (Petr Václavek) a Zahraniční expanze (Ján Kešelák).