Společnost navazuje na koncept „buďme holky častěji“, zve s ním na novou koktejlovou řadu.
Značka Frisco se zaměřila v nové kampani na komunikaci své koktejlové řady, díky které si mohou ženy snadno a bez dlouhých příprav užít výjimečný večer. Navazuje tak na dlouhodobý kreativní koncept Buďme holky častěji.
„Naše novinky inspirované známými míchanými drinky byly spotřebitelkami velmi dobře přijaty, rozhodli jsme se tedy tento úspěch ještě více podpořit. A to jak novým designem, tak novou komunikací. V té se letos zaměříme právě na povědomí o koktejlové řadě Frisco, která spojuje chuť populárních koktejlů a nenáročnou přípravu. Hotový drink je jednoduše vždy připravený v lednici,“ komentovala strategii značky brand manažerka Jana Vainerová.
Senior account manažerka Aneta Záhoříková z agentury VCCP dodala: „Pro ztvárnění příběhu jsme vycházeli ze silného insightu, kdy každá žena má v šatníku poklad, který se hodí pro příležitosti, které se v našich životech objevují čím dál méně. Proto je tu koktejlová řada od Frisca, která pomůže ty naše koktejlové šaty vytáhnout na večer s holkama častěji.“
Televizní spot režíroval Adam Martinec pod hlavičkou produkce Armada films, fotografie se ujala produkce 4D s fotografem Petrem Janderou. Kampaň bude k vidění od 2. května v televizi, onlinu a v obchodech.