Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrou síť střídá inteligentní síť v kampani O2 s novou znělkou

Operátor v nové kampani láká na opravdové 5G, dostupné je v Praze a části východní Moravy. Digitální postava ženy v komunikaci zůstává i s novým sloganem a jinglem, vytvořeným pod vedením skladatele Karla Havlíčka.

Operátor O2 odstartoval novou kampaň, v níž představuje modernizovanou síť 5G a zákazníkům nabízí neomezená data se zabezpečením na měsíc zdarma. Nabídka se týká těch, kteří využívají některý z vybraných tarifů řady Free+, Neo nebo You. Balíček 5G je možné aktivovat přas aplikaci Moje O2, po třiceti dnech se automaticky vypne. Před koncem akční nabídky obdrží zákazník také informační SMS týkající se služby O2 Security, která bude bez vypnutí dál pokračovat s cenou 39 korun měsíčně.

Se startem kampaně operátor mění dlouhodobý slogan „Chytrá síť O2“ na „Inteligentní síť O2“ s cílem podtrhnout svoji pozici technologického leadera na trhu. Podle ředitele pro brand a marketingovou komunikaci O2 Davida Daneše vyjadřoval původní slogan aspiraci značky v dobách svého vzniku, kdy chytrý telefon neměl ještě ani každý pátý zákazník, nejrychlejší pevný internet dosahoval rychlosti 20 Mb/s a revolucí byla mobilní síť 3G. „Naše tehdejší vize, že jednou bude všechno připojené, se stala realitou – máme chytré telefony, chytrá auta i celé domácnosti a města. Je tedy na čase posunout se zase dál,“ uvedl Daneš, ředitel pro brand a marketingovou komunikaci O2.

Reklama
Know

I po změně claimu v komunikačních kampaních zůstane digitální postava ženy, která symbolizuje propojení technologií a člověka. „Jdeme ruku v ruce s nejnovějším vývojem technologií, které už nebudou jen pasivně ‚chytré“‘ ale budou aktivně předjímat přání a potřeby svých uživatelů a přizpůsobovat se jim,“ doplnil Daneš.

Vedle nového claimu představuje O2 v aktuální kampani také nový „jingle“, který slogan doprovodí v televizní, digitální a rozhlasové reklamě. Znělka je složena ze dvou vrstev – zvukové stopy, která odkazuje na značku O2 jakožto silného, technologického hráče, a lidského vokálu, jenž přidává zosobnění a emoci. Na přípravě nového zvukového loga pracovalo studio Kabelovna pod vedením skladatele Karla Havlíčka.

Kampaň O2 pojímá jako 360stupňovou – objeví se na outdoorových plochách, v televizi, rozhlase, printu i na internetu. Nedílnou součástí kampaně bude i edukační část na sociálních sítích, v rámci které chce operátor vysvětlovat podstatu fungování a výhody 5G sítě i objasnit náročný proces spojený s její rozsáhlou modernizací.

Modernizace bude probíhat do roku 2024, kdy by v kampani zmiňované „opravdové 5G“ mělo pokrýt celou republiku. Aktuálně je dostupná v Praze a vybraných městech a okresech východní Moravy. Kompletní obměnu radiových technologií pro 2G, 4G i 5G zahájilo O2 v květnu loňského roku. „Aktuálně máme kompletně obměněných na 1200 vysílačů, z toho 890 v Praze. Každý další týden jich pak přibude okolo 40,“ uvedl Jan Hruška, technologický ředitel O2 s tím, že výměnu sítí pro operátora zajišťuje společnost CETIN spolu se švédským výrobcem Ericsson.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)