Globální kampaň byla vytvořena primárně pro český a slovenský trh, lokalizovaly ji agentury Momentum a McCann Prague.
Kampaň řeckého nápoje Metaxa, která v Česku spadá pod společnost Mast-Jaegermeister CZ, je globální, nicméně vznikla na míru primárně pro český a slovenský trh, vzhledem k vysoké oblíbenosti značky tuzemskými spotřebiteli a světovému prvenství v konzumaci nápoje Metaxa na těchto dvou trzích.
„Kampaň byla vytvořena na základě podnětů našich spotřebitelů, vycházejících z výsledků průzkumu vnímání značky na českém a slovenském trhu. Celá komunikace je nyní postavena na DNA značky a klíčových atributech, jako je Řecko, slunce, léto, pohoda s přáteli,“ říká Kateřina Hladíková, brand manažerka Mast-Jaegermeister CZ.
Kampaň se sloganem Zažij nečekané cílí na spotřebitele z několika komunikačních kanálů najednou, především ve formě̌ nové televizní́ reklamy, která je doprovázena aktivitami na internetu a v prostředí́ sociálních medií́. K vidění je rovněž̌ na velkých venkovních reklamních plochách a v místě̌ prodeje. Oslovit má primárně cílovou skupinu spotřebitelů starších 40 let. Kampaň je vytvořena vedle Česka a Slovenska i pro další trhy v Evropě a ve světě.
Vizitka kampaně
Výrobce spotu: Hue & Cry x Danny & Loco
Autor skladby Metaxa. Taste The Unexpected: Joe Munday
Lokalizace kampaně pro ČR a SR: Momentum, McCann Prague