Výbuchy a ostřelování, tak zní pravá ruská hymna Ukrajině

Novou podobu ruské hymně dala kreativní komunita z Ukrajiny, aby podpořila zemi a odsoudila Putinovu invazi. Z reálných zvuků války ji složil oceňovaný producent Roger Leao.

Brzy ráno ve čtvrtek 24. února Ukrajince vzbudily výstražné sirény, zvuky ostřelování, náletů a výbuchů, když začala invaze Putinových vojsk do země. Od té doby je tento zvukový doprovod neopouští. Právě z těchto „tónů“ ukrajinská kreativní komunita sestavila hudbu ruské hymny v kampani Anthem of True Russia na podporu Ukrajiny a odsouzení invaze.

Hudbu dal dohromady se svým týmem oceňovaný producent Roger Leao, který má na kontě několik nominací na cenu Grammy a ocenění od MTV. Vedle YouTube je kampaň zveřejněná na Spotify nebo na Apple Music. Zní v ní reálné záznamy výbuchů, ostřelování, varovných sirén, křiku a pláče, které pocházejí ze stovek dokumentárních a osobních videí přímo z Ukrajiny.

Do MAM kampaň, pro níž jsou vytvořeny i speciální webové stránky, zaslala ukrajinská agentura Angry Agency, která se zaměřuje na strategii, marketingovou komunikaci i design. Mezi jejími klienty jsou například Jägermeister, martini, UN Women, Underdog nebo švédská ambasáda.

Kampaň doprovází i vizuál orla z ruského státního znaku, který je také složen ze symbolů války – kostí, bomb, výbuchů, střel i stíhaček.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka