Největší kampaň od rebrandingu z Digi TV běží se sloganem „Dívejte se, jako by se nikdo nedíval!“ v televizi, online i v tisku.
Cílem komunikace je především zvýšení povědomí o značce Telly jako o kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Cílí na všechny, kdo si chtějí užít televizní zábavu s moderními funkcemi a při jejím sledování se trochu uvolnit.
„Jde od rebrandingu z Digi TV na Telly před dvěma lety o naši nejsilnější kampaň. Za tu dobu jsme se soustředili na zkvalitňování služeb – digitalizovali jsme nákup jednotlivých balíčků, ověřovali stabilitu vysílací platformy, modernizovali uživatelské rozhraní našich aplikací, ladili obsahovou nabídku a výrazně zapracovali na péči o zákazníky,“ uvedl Jan Schöppel, marketingový ředitel televize Telly, a dodal: „Nyní chceme veškerou naši snahu představit široké veřejnosti. Touto kampaní stojíme na startu dlouhodobé cesty budování značky Telly.“
Samotnou mediální kampaň, o jejíž vizuální podobu se postarala agentura Grizzlink ve spolupráci se studiem Filmagix, spustila Telly v pondělí 21. března a bude probíhat do června. Půjde o mix televizních spotů, online inzerce a inzerce v časopisech.
V březnu a dubnu poběží v rámci kampaně dvacetisekundové televizní spoty na stanicích skupiny Prima. Během dubna bude kampaň televize Telly podporována také inzertně v tištěných TV magazínech.
Až do konce června se lidé budou s kampaní setkávat v online prostředí (včetně sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok) prostřednictvím několika různých reklamních sdělení. V bannerech zaměřených na sportovní fanoušky se objevuje také profesionální MMA zápasník Jiří BJP Procházka, se kterým Telly dlouhodobě spolupracuje.
Každý nový zákazník Telly získá na první tři měsíce za cenu 250 korun na měsíc všechny programy největšího balíčku Velký, který zahrnuje 121 televizních kanálů a běžně stojí 650 korun. Noví zákazníci, kteří ještě nejsou rozhodnuti, si mohou Telly vyzkoušet na 14 dní zdarma.