Švec, spisovatel nebo astronaut chtějí být spokojení psi

E-shop Spokojený pes s agenturou Blueglue spustily kampaň s vysněnými povoláními psů. Běží v televizi, rozhlase i na sítích.

Spoty kampaně Spokojený pes běží v televizi, rozhlase, na sociálních sítích i YouTube. Pro venkovní reklamu v Praze zvolil e-shop Spokojený Pes CLV v metru. Reklama je umístěna na strategických místech metropole.

Kampaň vychází z toho, že každé štěně provádí „spoustu lotrovin“, které mohou odkazovat na jeho vysněné „povolání“. Může být popelář, truhlář, spisovatel nebo astronaut. „Jsem si jist, že z každého malého chlupáče nakonec vyroste Spokojený pes. Rádi s tím stovkám tisíc chlupáčů a zákazníků pomáháme již sedmnáct let, “ uvedl Tomáš Haškovec, ředitel marketingu a komunikace Spokojenypes.cz.

Haškovec zároveň stál za kreativním konceptem kampaně. Její produkci měla na starosti kreativní agentura Blueglue.

„Svým způsobem se jednalo o unikátní a velmi náročné natáčení, vzhledem k tomu, že štěněti jednoduše neřeknete, kam se má postavit a co má udělat. Věřím, že diváky reklama zaujme jako celek po vizuální i audio stránce díky skvělému obsazení hlasů. A v neposlední řadě se jistě ztotožní se znázorněnými situacemi, stejně jako my,“ uvedl Pavel Paradýs, ředitel kreativní agentury Blueglue. A Tomáš Haškovec dodal: „Při produkci kampaně jsem si splnil sen i já. Proč? Protože kampaň namlouvá například Hermiona Granger, Barney Stinson, Shrek a Marsellus Wallace.“

Vizitka kampaně:
Klient: SpokojenyPes.cz
Kreativní koncept a supervize: Tomáš Haškovec, marketingový ředitel Spokojený pes
Produkce spotu: kreativní agentura Blueglue
Account director: Pavel Paradýs, Blueglue
Režie (u spotů): Ondřej Vodička, Blueglue
Mediální agentura: TSM Global
PR: Slash Public Relations

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist