E-shop Spokojený pes s agenturou Blueglue spustily kampaň s vysněnými povoláními psů. Běží v televizi, rozhlase i na sítích.
Spoty kampaně Spokojený pes běží v televizi, rozhlase, na sociálních sítích i YouTube. Pro venkovní reklamu v Praze zvolil e-shop Spokojený Pes CLV v metru. Reklama je umístěna na strategických místech metropole.
Kampaň vychází z toho, že každé štěně provádí „spoustu lotrovin“, které mohou odkazovat na jeho vysněné „povolání“. Může být popelář, truhlář, spisovatel nebo astronaut. „Jsem si jist, že z každého malého chlupáče nakonec vyroste Spokojený pes. Rádi s tím stovkám tisíc chlupáčů a zákazníků pomáháme již sedmnáct let, “ uvedl Tomáš Haškovec, ředitel marketingu a komunikace Spokojenypes.cz.
Haškovec zároveň stál za kreativním konceptem kampaně. Její produkci měla na starosti kreativní agentura Blueglue.
„Svým způsobem se jednalo o unikátní a velmi náročné natáčení, vzhledem k tomu, že štěněti jednoduše neřeknete, kam se má postavit a co má udělat. Věřím, že diváky reklama zaujme jako celek po vizuální i audio stránce díky skvělému obsazení hlasů. A v neposlední řadě se jistě ztotožní se znázorněnými situacemi, stejně jako my,“ uvedl Pavel Paradýs, ředitel kreativní agentury Blueglue. A Tomáš Haškovec dodal: „Při produkci kampaně jsem si splnil sen i já. Proč? Protože kampaň namlouvá například Hermiona Granger, Barney Stinson, Shrek a Marsellus Wallace.“
Vizitka kampaně:
Klient: SpokojenyPes.cz
Kreativní koncept a supervize: Tomáš Haškovec, marketingový ředitel Spokojený pes
Produkce spotu: kreativní agentura Blueglue
Account director: Pavel Paradýs, Blueglue
Režie (u spotů): Ondřej Vodička, Blueglue
Mediální agentura: TSM Global
PR: Slash Public Relations