Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Švec, spisovatel nebo astronaut chtějí být spokojení psi

E-shop Spokojený pes s agenturou Blueglue spustily kampaň s vysněnými povoláními psů. Běží v televizi, rozhlase i na sítích.

Spoty kampaně Spokojený pes běží v televizi, rozhlase, na sociálních sítích i YouTube. Pro venkovní reklamu v Praze zvolil e-shop Spokojený Pes CLV v metru. Reklama je umístěna na strategických místech metropole.

Kampaň vychází z toho, že každé štěně provádí „spoustu lotrovin“, které mohou odkazovat na jeho vysněné „povolání“. Může být popelář, truhlář, spisovatel nebo astronaut. „Jsem si jist, že z každého malého chlupáče nakonec vyroste Spokojený pes. Rádi s tím stovkám tisíc chlupáčů a zákazníků pomáháme již sedmnáct let, “ uvedl Tomáš Haškovec, ředitel marketingu a komunikace Spokojenypes.cz.

Reklama
Know

Haškovec zároveň stál za kreativním konceptem kampaně. Její produkci měla na starosti kreativní agentura Blueglue.

„Svým způsobem se jednalo o unikátní a velmi náročné natáčení, vzhledem k tomu, že štěněti jednoduše neřeknete, kam se má postavit a co má udělat. Věřím, že diváky reklama zaujme jako celek po vizuální i audio stránce díky skvělému obsazení hlasů. A v neposlední řadě se jistě ztotožní se znázorněnými situacemi, stejně jako my,“ uvedl Pavel Paradýs, ředitel kreativní agentury Blueglue. A Tomáš Haškovec dodal: „Při produkci kampaně jsem si splnil sen i já. Proč? Protože kampaň namlouvá například Hermiona Granger, Barney Stinson, Shrek a Marsellus Wallace.“

Vizitka kampaně:
Klient: SpokojenyPes.cz
Kreativní koncept a supervize: Tomáš Haškovec, marketingový ředitel Spokojený pes
Produkce spotu: kreativní agentura Blueglue
Account director: Pavel Paradýs, Blueglue
Režie (u spotů): Ondřej Vodička, Blueglue
Mediální agentura: TSM Global
PR: Slash Public Relations

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)