Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Potřebujeme kampaň na sítích

Sdružení AKA, ASMEA a Česko.Digital vyzývají agentury i zadavatele, aby přispěli na nákup prostoru pro kampaň na sociálních sítích.

Jednou z klíčových aktivit, na něž se aktuálně soustředí společný projekt Asociace komunikačních agentur (AKA) a Česko.Digital, je kampaň na sociálních sítích. „Soci­ální sítě jsou zásadní, protože se z nich, po zablokování dezinformačních serverů, stane hlavní bojiště hybridní války,“ uvedl pro MAM Jan Binar, prezident AKA.

Jan Binar, Asociace komunikačních agentur

„Musíme získat rozpočet v rozmezí 300 až 400 tisíc korun, aby se mohly příspěvky podporovat a efektivně směrovat na vybrané cílové skupiny. Každých 10 tisíc korun se počítá.“

Reklama
Know

Cílem kampaně bude průběžně šířit relevantní, pravdivé informace o krizi a informovat širokou veřejnost o konkrétních způsobech pomoci.

Aby byla kampaň účinná, je potřeba vést ji dlouhodobě po dobu alespoň tří měsíců. „Musíme získat rozpočet v rozmezí 300 až 400 tisíc korun, aby se mohly příspěvky podporovat a efektivně směrovat na vybrané cílové skupiny. Každých 10 tisíc korun se počítá,“ vysvětluje Binar. 

Veškeré aktivity provádějí účastníci iniciativy z vlastního přesvědčení a bez nároku na honorář. „Kampaň na sociálních sítích však bez podpory a pouze z vlastních zdrojů financovat nezvládneme, potřebujeme pomoc. Jen skrze vaši podporu se nám podaří pomoci Ukrajině v boji s invazí Ruska. Jen s vaší finanční pomocí zvládneme nasměrovat solidaritu české veřejnosti tam, kde to bude vždy aktuálně potřeba nejvíc,“ vyzývá k účasti Jan Binar. 

Komunikaci k ukrajinské krizi na sociálních sítích je naplánována pro Twitter, Facebook a Instagram. Prozatímní redakční plán počítá se třemi komunikačními linkami:
1) Jak efektivně pomáhat: odkazy na formy pomoci, vysvětlování, na jaké účely pomoc jde
2) Proč pomáhat: důvody, proč je potřeba Ukrajině pomáhat, akcent na to, že je třeba pomoci okamžitě
3) Co se právě na Ukrajině děje: vysvětlování aktuální situace, sdílení ověřených příspěvků a videí.

Mediální prostor pro kampaně, například v televizi, už věnovali například Dr.Max, Mastercard, IKEA, Asahi Breweries (Plzeňský Prazdroj), Tchibo, mBank, Škoda a další se přidávají. 

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu