Brand ze skupiny Asahi si ve výběrovém řízení vybral koncept, který má zvýšit povědomí o Pilsner Urquell a bude představen příští rok. VCCP tak střídá McCann Prague.
Značka Pilsner Urquell pivovarnické společnosti Asahi Europe & International si v mezinárodním výběrovém řízení vybrala pro svou globální komunikaci agenturu VCCP, která tak nahradí dosavadního partnera McCann Prague.
„Cílem bylo najít zkušený tým, který má expertízu vyvinout globální komunikaci naplňující potřeby značky se zaměřením na etablované trhy i ty s potenciálem budoucího růstu,“ uvedla k výběrovému řízení Zuzana Dudová, globální marketingová manažerka značky Pilsner Urquell.
Pilsner Urquell je třetí značkou z portfolia společnosti Asahi Europe & International, která se svěřila do rukou VCCP. „Před třemi lety jsme v tendru byli vybráni jako agentura pro značku Frisco, o rok později pro celé portfolio značky Birell,“ dodala Helena de la Barre, výkonná ředitelka VCCP.
Několikakolového výběrového řízení se zúčastnilo pět agentur ze tří zemí, včetně dosavadní agentury McCann Prague. Globální kampaň, která je momentálně ve fázi vývoje, se zaměří především na trhy Evropy a Asie.
„Těší nás, že agentura přišla s neotřelým strategicko-kreativním řešením reflektujícím naše zadání i všechny požadavky pro klíčové trhy,“ doplnila ještě Barbora Lešníková, globální bgand manažerka Pilsner Urquell.