Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidskost a udržitelnost jsou hlavními tématy Retail Summitu

Program letošní největší konference o retailu je věnován smysluplné a udržitelné budoucnosti a také propojení skutečných a virtuálních světů.

V Kongresovém centru Praha proběhne od 4. do 6. dubna 2022 už 28. ročník Retail Summitu. Týdeník marketing & Media je i letos mediálním partnerem oborové akce, které se zúčastní přes tisíc lidí a na níž vystoupí sedmdesát řečníků.

Za každý prodaný vstup na Retail Summit 2022 letos pořadatelé věnují 500 korun na konto na podporu Ukrajiny organizace Člověk v tísni.

Retail Summit letos otevře téma „Smysluplné budoucnosti“, a bude se zabývat hlavně tím, jak v obchodě dlouhodobě vyvážit lidskost, udržitelnost a efektivitu. „Technologie nám umožnily zrychlit a zefektivnit obchod. Lidský rozměr by se z něj ale neměl vytratit, zvláště po době pandemie a odosobnění,“ říká Jan Patera ze společnosti Blue Events, která konferenci pořádá ve spolupráci se SOCR ČR. Hlavním řečníkem bude Viktor Mayer­‑Schönberger, autor bestselleru „Framers“, v němž se zabývá tím, jak mohou lidé zlepšit své rozhodování v době algoritmů a připravit se tak lépe na budoucnost.

Reklama
ČEZ

Programem Retail Summitu se prolíná důraz na smysluplnou udržitelnost a zdravou spotřebu. „Jsme schopni být dostatečně odpovědní, abychom se do toho pustili všichni a najednou?“ ptá se Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu, s nímž budou diskutovat generální ředitelé Dariusz Tomasz Bator (Billa ČR), Dragos Constantinescu (Plzeňský Prazdroj) a Michiel Kernkamp (Nestlé CEE).

Z řad obchodníků dále vystoupí zástupci firem jako Lidl, Albert, skupina COOP, CZC, dm drogerie markt, Dr.Max, IKEA, Makro Cash & Carry ČR, Notino, Penny Market, Rohlík, Růžový slon, Siko, Sportisimo, Tesco, Tescoma a další. Vystoupí také řada výrobců jako EMCO, Kofola, Madeta, MP Krásno, LEGO Group, Vafo a další.

Programem letos provází Martin Veselovský (DTVT), slavnostní večer spojený s vyhlášením cen Mastercard Obchodník roku 2021 a O2 Digital Retailer 2021 uvádí herečka a moderátorka Simona Babčáková. Registrovat se k účasti můžete zde a využít také skupinové slevy.

V Kongresovém centru, které Retail Summit 2022 hostí, aktuálně funguje také krajské asistenční centrum pro uprchlíky z Ukrajiny. Konání konference tento souběh nijak neohrozí, vchody a prostory jsou od sebe odděleny.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)