Divizi Etnetery pro umělou inteligenci vede Václav Peterka

Etnetera Group buduje novou divizi pro rozvoj umělé inteligence. Může z ní být samostatná firma ve skupině.

Někdejší šéf agentury Etnetera Motion Václav Peterka od března vede novou divizi Etnetera Group pro rozvoj umělé inteligence (AI). „Věříme v byznysový potenciál AI a očekáváme zajímavé přínosy pro ty klienty, kteří chtějí prohlubovat práci s daty a tak šetřit náklady, zefektivnit procesy a celkově zvyšovat spokojenost svých zákazníků,“ řekl Martin Palička, CEO Etnetera Group.

Stavba nové AI divize probíhá od letošního jara pod hlavičkou technologické společnosti Etnetera, kde se nyní formuje expertní tým. „Optimismus ve využití AI pro digitalizaci českého podnikání pramení z ověřených případů z praxe, na kterých se podíleli i někteří členové našeho týmu. Osobně jsem velmi rád, že mohu být u vzniku takového projektu, jakým je inkubace AI ve skupině Etnetera,“ komentoval svou novou pozici Václav Peterka, který kvůli tomu, aby se mohl naplno věnovat rozjezdu nové firmy, předal vedení agentury Etnetera Motion kolegovi Michalu Bubeníčkovi.

Umělá inteligence se nejčastěji využívá v oblasti obchodní automatizace, provozních simulací, zákaznických analýz, personalizovaných nabídek nebo bezpečnosti. Mezi expertní opory AI týmu v Etneteře patří Guillermo Alda, spoluzakladatel společnosti GoodAI Solutions, dále Dušan Vojtek nebo Matouš Jezerský. V blízké budoucnosti by se nová divize měla transformovat do samostatné společnosti v rámci Etnetera Group.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia