Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Allegro se otevírá zákazníkům i obchodníkům z celé EU, na tržišti nově nakoupí i Češi

Allegro je nově dostupné zákazníkům a obchodníkům v celé EU. Na doméně Allegro.com nabízí snadný přístup k široké nabídce zboží a s rychlým dodáním během 2 až 3 dnů napříč celou Evropskou unií.

V rámci svých mezinárodní služeb umožní skupina zákazníkům vyhledávat a nakupovat zboží na Allegru v anglickém jazyce a platit jej v eurech. Zároveň Allegro prostřednictvím svých partnerů zajistí mezinárodní dodání zboží i platby. Allegro přeloží všechny nabídky do anglického jazyka a zboží poté dopraví do jednotlivých zemí. Současně Allegro poskytne také potřebnou podporu v průběhu celého nákupního procesu tak, aby byl co nejsnazší a nákupy co nejpohodlnější.

Dlouhodobým cílem Allegra je poskytnout platformu, která pomůže propojit zákazníky a obchodníky. Allegro sdružuje více než 250 milionů nabídek zboží od 135 tisíc obchodníků a je online nákupní platformou pro 13,5 milionů aktivních nakupujících. Nově Allegro zpřístupní více než 60 milionů mezinárodních nabídek.

Reklama
ČEZ

„Mezinárodní expanze je naší prioritou a tento krok pro nás, jedno z nejnavštěvovanějších internetových tržišť světa, představuje v celém procesu významný posun,“ popisuje generální ředitel společnosti Allegro Francois Nuyts. „Díky Allegro.com budou moci i evropští zákazníci těžit z toho, že se Allegro dlouhodobě soustředí především na široký výběr zboží, výhodnou cenu a bezproblémové doručení. Obchodníci z celé EU si naproti tomu rozšíří množství svých potenciálních zákazníků. Umožnit přístup k milionům nabídek na platformě Allegro zákazníkům a obchodníkům z celé Unie je součástí našich evropských plánů, které zahrnují také plánovanou integraci se skupinou Mall Group, působící ve střední a východní Evropě,“ dodal.

Polská skupina Allegro koupila loni na podzim tuzemskou Mall Group společně s dopravcem WeDo od skupiny Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, PPF a také EC Investments Daniela Křetínského za cenu 881 milionů eur (22,3 miliardy korun). Mall koupily v roce 2016 spolu se srovnávačem Heureka.cz za více než 200 milionů eur, tedy asi 5,4 miliardy korun.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)