Thajský věrnostní program The 1 uvedl na trh aplikaci, kterou podpořila kampaň od Wunderman Thompson s reklamním velkofilmem.
The 1 je v Thajsku nejrozšířenější věrnostní platformou zaměřenou na životní styl, kterou má na 19 milionů lidí v celé zemi. Opravdu aktivně ji ale přes věrnostní kartu využívaly jen dva miliony lidí. Data platformy ukázala, že i kvůli tomu uživatelům propadlo zhruba 15 milionů výhodných nabídek v hodnotě zhruba 200 milionů thajských bahtů, což je v přepočtu téměř 132,7 milionů korun.
Pro větší zapojení uživatelů vznikla The 1 aplikace pro mobilní telefony, kterou podpořila kampaň od thajské agentury Wunderman Thompson. Jejím stěžejním prvkem byl spot pro YouTube a Facebook v nezvyklé délce sedmi minut. Odehrává se ve fiktivním oddělení ztrát a nálezů, odkud malý stážista vyráží nahánět uživatele platformy. Připomíná jim výhody, které si zapomněli vyzvednout, snaží se jim vysvětlovat pravidla a přesvědčit je, aby je využívali správně. Nic se ale nedaří přesně jak by mělo, a tak úsměvný spot ve výsledku připomíná Mikulášovy patálie mixované s poetikou Grandhotelu Budapešť v thajském podání.
Nakonec se ukáže, že malý stážista je vlastně aplikací a jeho „přehmaty“ jsou výhodami projektu – je flexibilní, přizpůsobí se každému uživateli i členům jejich rodiny a je k němu přístup kdekoli.
Ač je video opravdu dlouhé, alespoň pro naše končiny, v Thajsku se z něj stal virál. Jen na YouTube má originální verze zatím přes 680 tisíc zhlédnutí. Doprovodily ho navíc 15sekundové spoty pro televizi a další formáty na sociálních sítích, které rozvíjely jednotlivé příběhy ze reklamy. Počet stažení aplikace během kampaně narostl o 95 procent a počet měsíčních aktivních uživatelů se zvýšil o 41 procent.