První reklamní kampaň pro tyto trhy společnost spustila s agenturou Loosers. Oslovit má malé firmy a podnikatele.
Slovenská technologická společnost Webglobe zabývající se poskytováním webu, prostředků digitální komunikace a cloudových služeb spustila v Česku i na Slovensku svou první reklamní kampaň. Pro strategii, kreativitu i produkci kampaně si vybrala agenturu Loosers. Kampaň běží v obou zemích online a v televizi. Oslovit má zejména malé firmy a podnikatele, kterým ukazuje, jak snadné je postavit si vlastní webové stránky svépomocí.
Kampaň podporuje sjednocení všech šestnácti značek společnosti Webglobe na třech trzích, kde působí – v Česku, na Slovensku a v Srbsku. Redesign značky zpracovali slovenští CORE4 Advertising.
„Věříme, že v dnešní době, více než kdy dříve, je přítomnost na internetu důležitou součástí každého úspěšného podnikání. Proto pod značkou Webglobe přinášíme všechny služby spojené s webovými stránkami, včetně možnosti si web vytvořit během krátké chvíle. To bylo i naše zadání pro první kampaň, do které vkládáme velká očekávání,“ řekl Jan Kabeš, marketingový ředitel Webglobe.
Redesignu se dočkal i český web společnosti, který nyní koresponduje se spuštěnou kampaní a celkovou prezentací značky.
„Našim cílem bylo říct, že web dnes může mít opravdu každý, a to rychle a jednoduše. Webglobe je nová značka, proto v kampani klademe důraz na její název a hlavní benefity služby,“ dodala ke kampani Iva Bízová, kreativní ředitelka agentury Loosers.