Webglobe spustila první kampaň v Česku a na Slovensku

První reklamní kampaň pro tyto trhy společnost spustila s agenturou Loosers. Oslovit má malé firmy a podnikatele.

Slovenská technologická společnost Webglobe zabývající se poskytováním webu, prostředků digitální komunikace a cloudových služeb spustila v Česku i na Slovensku svou první reklamní kampaň. Pro strategii, kreativitu i produkci kampaně si vybrala agenturu Loosers.  Kampaň běží v obou zemích online a v televizi. Oslovit má zejména malé firmy a podnikatele, kterým ukazuje, jak snadné je postavit si vlastní webové stránky svépomocí.

Kampaň podporuje sjednocení všech šestnácti značek společnosti Webglobe na třech trzích, kde působí – v Česku, na Slovensku a v Srbsku. Redesign značky zpracovali slovenští CORE4 Advertising.

„Věříme, že v dnešní době, více než kdy dříve, je přítomnost na internetu důležitou součástí každého úspěšného podnikání. Proto pod značkou Webglobe přinášíme všechny služby spojené s webovými stránkami, včetně možnosti si web vytvořit během krátké chvíle. To bylo i naše zadání pro první kampaň, do které vkládáme velká očekávání,“ řekl Jan Kabeš, marketingový ředitel Webglobe.

Redesignu se dočkal i český web společnosti, který nyní koresponduje se spuštěnou kampaní a celkovou prezentací značky.

„Našim cílem bylo říct, že web dnes může mít opravdu každý, a to rychle a jednoduše. Webglobe je nová značka, proto v kampani klademe důraz na její název a hlavní benefity služby,“ dodala ke kampani Iva Bízová, kreativní ředitelka agentury Loosers.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia