Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Veselá kráva láká v Kauflandech rodiče i děti

Bel sýry Česko mají v Kauflandu nový shop-in-shop s produkty Veselá kráva a Sýr a křup. Paletové vystavení od společnosti Dago podporuje image značky a současně nabízí dostatečnou zásobu výrobků.

Cílem shop-in-shopu bylo zaujmout a nalákat hlavně malé děti, což není v segmentu mléčných produktů typické. Koncept je vidět od září 2021 v Kauflandu v Praze na Vypichu a od října v Kauflandu Hněvotínská v Olomouci. „Na výrobu vystavení pro společnost Bel Sýry Česko jsme použili pečlivě vybrané druhy recyklovatelných plastů s ohledem na požadované vlastnosti. Některé části vystavení vyžadují tvrdost, jiné pružnost a odolnost vůči zatížení či prohybu,“ vysvětluje Jakub Petráš, projektový manažer společnosti Dago.

Plastové řešení paletového stojanu nabízí dostupnost obou produktů – sýru Veselá kráva a svačinky Sýr a křup. Zákazníci si je tak mohou brát ze všech stran. „Velmi nás zaujalo to, jak šikovně agentura propojila vystavení a komunikaci obou značek, a také implementace interaktivních prvků. Zároveň má stojan dostatečnou kapacitu na umístění zboží, což je neméně důležité,“ říká trade manažerka společnosti Bel sýry Česko Dagmar Petříčková.

Reklama
MMcite

Malí nakupující jsou přilákáni ke stojanu možností zabavit se skládáním obrázků, a to buď ve formě loga Veselé krávy na červených a bílých kostkách, anebo v podobě fotek aktivních dětí na otočných válcích. „Hned první den při instalaci jsme byli svědky zájmu několika dětí, které na vystavení reagovaly a začaly ho zkoumat,“ komentuje vystavení Petráš.

Samotné válce jsou sestaveny ze tří kusů a obsahují devět různých motivů ke skládání. Jsou vyrobeny a prověřeny tak, aby byly pro děti 100procentně bezpečné. Při návštěvách prodejen vidíme, že nakupující rodiče stojan zajímá a děti si na něm rády skládají obrázky. To nás velmi těší,“ dodává Petříčková.

Celý koncept je také připraven na světelnou verzi s podsvíceným logem, nasvícenými policemi a případně LCD displejem. Vystavení si díky svojí kreativní a zábavné části získává pozornost dětí a následně i jejich rodičů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)