Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V Albertech mají obří digitální obrazovky

Celkem ve dvou desítkách hypermarketů Albert se postupně instaluje osmdesát reklamních LED obrazovek. Cílem projektu, na kterém Albert spolupracuje s POS Media, je rozšířit možnosti reklamních sdělení přímo v místě prodeje, kde se nejvíce zákazníků fakticky rozhoduje o nákupu.

Inzerentům bude postupně k dispozici 80 velkoformátových LED obrazovek značky Samsung ve dvaceti prodejnách Albert po celé České republice. Přímo na nejfrekventovanějších a nejatraktivnějších místech prodejní plochy lze oslovit nakupující, kteří se právě rozmýšlejí, který produkt vloží do svého nákupního košíku.

„Lepší místo pro reklamu přímo v prodejně zkrátka nenajdete. Aktuálně dokončujeme instalaci 44 obrazovek a další budou v nejbližší době následovat,“ říká Michaela Urbanová, obchodní ředitelka POS Media Czech Republic.

Reklama
Know

Obrazovky jsou speciálně upravené a disponují vyšším jasem než běžné LED panely. Čitelnost a viditelnost proto zůstává i v osvětleném prostředí hypermarketu na špičkové úrovni. POS Media také umožňuje díky vzdálené správě obsahu měnit nebo upravovat obrázky, animace i videa v průběhu celé kampaně.

V rámci prodejny nejsou navíc umístěny žádné jiné digitální nosiče, které by negativně ovlivnily viditelnost. Jde tak o jediné digitální médium v prostorách hypermarketů Albert.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)