Celkem ve dvou desítkách hypermarketů Albert se postupně instaluje osmdesát reklamních LED obrazovek. Cílem projektu, na kterém Albert spolupracuje s POS Media, je rozšířit možnosti reklamních sdělení přímo v místě prodeje, kde se nejvíce zákazníků fakticky rozhoduje o nákupu.
Inzerentům bude postupně k dispozici 80 velkoformátových LED obrazovek značky Samsung ve dvaceti prodejnách Albert po celé České republice. Přímo na nejfrekventovanějších a nejatraktivnějších místech prodejní plochy lze oslovit nakupující, kteří se právě rozmýšlejí, který produkt vloží do svého nákupního košíku.
„Lepší místo pro reklamu přímo v prodejně zkrátka nenajdete. Aktuálně dokončujeme instalaci 44 obrazovek a další budou v nejbližší době následovat,“ říká Michaela Urbanová, obchodní ředitelka POS Media Czech Republic.
Obrazovky jsou speciálně upravené a disponují vyšším jasem než běžné LED panely. Čitelnost a viditelnost proto zůstává i v osvětleném prostředí hypermarketu na špičkové úrovni. POS Media také umožňuje díky vzdálené správě obsahu měnit nebo upravovat obrázky, animace i videa v průběhu celé kampaně.
V rámci prodejny nejsou navíc umístěny žádné jiné digitální nosiče, které by negativně ovlivnily viditelnost. Jde tak o jediné digitální médium v prostorách hypermarketů Albert.