Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

T-Mobile spouští první kampaň s týmem z WPP

Operátor v integrované kampani láká na službu Pořád online. Vznikla s týmem Ticino z agentur WPP, které loni vyhrály „tendr desetiletí“.

Kampaň operátora nazvaná Když vám dojdou data navazuje na podzimní představení generace nových tarifů, s nimiž T-Mobile vyšel vstříc uživatelům a jejich rostoucí spotřebě dat. Cílem stávající kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu je služba Pořád online a jaké výhody může přinést.

Spot vytvořený s produkcí Creative Embassy a v režii Prokopa Motla vychází z jednoduchého příběhu tatínka a nalezeného psa, kterému díky službě fungují aplikace jako jízdní řády, počasí či chat, přes nějž může dát svým dětem vědět, že jim přiveze domácího mazlíčka.

Reklama
ČEZ

Kampaň pracuje s online a offline personalizacemi podle chování cílových skupin a situací, ve kterých se právě nacházejí. „Dáváme důraz na srozumitelnost a pracujeme také s personalizací sdělení ve vhodných mediatypech,“ komentoval Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.

Pro agenturní tým Ticino (složený ze zástupců agentur VMLY&R, Ogilvy a Wunderman Thompson ze sítě WPP, která loni zvítězila v tendru operátora) jde o první zadání, jímž byla zahájena nová etapa spolupráce s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejen tým marketingové komunikace T-Mobile, ale i všechny spolupracující agentury napříč jednotlivými specializacemi. „Jsme moc rádi, že se nám daří tvořit věci společně a efektivně vše koordinovat. Jsme na počátku spolupráce a věřím, že nás čeká spousta skvělých kampaní a projektů,“ doplnil Ladislav Báča.

„V této primárně funkční kampani jsme využili příležitosti propojit jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují,“ řekl Jakub Hodboď, který v týmu Ticino vede strategický tým, a dodal: „Těšíme se na nové strategické a kreativní projekty, které s magentovým týmem chystáme během letošního roku.“

Vizitka kampaně:

Klient: T-Mobile Czech Republic
Kreativní agentura: Ticino Team, skupina WPP
Produkční agentura: Creative Embassy
Mediální agentura: MediaCom Praha
Online agentura: Proboston
Nasazení kampaně: 1. 2. – 31.3 2022
Mediamix: Televize, Tisk, Out-of-home (včetně poboček a netradičních formátů na Magenta běžkařských stopách), Online, Social, T-Mobile obchody
Creative consultant: Tereza Svěráková
Account director: Vlastimil Hladík
Režie: Prokop Motl
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď, Jan Fryč
Mediální strategie: Karel Maxa, Ivana Přidalová, Dino Kafedžič, Vladimír Kuklík, Lukáš Bergl

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)