Agentura pro všechny tři značky připravila kampaně pro více trhů. Některé běží i v Rusku, Africe, USA i Číně.
Na konci loňského roku agentura Outbreak, kterou založili Ivo Laurin a Dan Farkaš (na úvodní fotografii), začala spolupracovat s předním výrobcem stavební techniky, značkou Doosan Bobcat. První projekt – novoroční image video – běžel ve více než 30 zemích Evropy, blízkého východu a Afriky.
Outbreak letos získal také novou realizaci televizní kampaně pro Walmark Stada Group. Kampaně Outbreaku pro Prostenal, Bopron a Beliemu nasazuje Walmark Stada Group v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Maďarsku a Rusku.
Další novou zahraniční prací Outbreaku je letošní kampaň na „stretchery“ Linet. Stejně jako 2 loňské práce zacílí on-line video na „decision makery“ primárně v USA a dále na čínsky, španělsky, italsky, portugalsky a francouzsky mluvících trzích.
Outbreak pro Linet loni tvořil novou komunikační strategii, natočil brand image video vzdávající hold zdravotním sestrám a dále kampaň The Worst Shift Ever launchující nové lůžko pro intenzivní péči Multicare X. LINET je předním světovým výrobcem nemocničních a pečovatelských lůžek. LINET Group má 20 poboček po celém světě a zaměstnává okolo 1 800 lidí.