Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Outbreak rozjel spolupráci s Doosan Bobcat, Walmark a kampaň pro Linet

Agentura pro všechny tři značky připravila kampaně pro více trhů. Některé běží i v Rusku, Africe, USA i Číně.

Na konci loňského roku agentura Outbreak, kterou založili Ivo Laurin a Dan Farkaš (na úvodní fotografii), začala spolupracovat s předním výrobcem stavební techniky, značkou Doosan Bobcat. První projekt – novoroční image video – běžel ve více než 30 zemích Evropy, blízkého východu a Afriky.

Outbreak letos získal také novou realizaci televizní kampaně pro Walmark Stada Group. Kampaně Outbreaku pro Prostenal, Bopron a Beliemu nasazuje Walmark Stada Group v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Maďarsku a Rusku.

Reklama
ČEZ

Další novou zahraniční prací Outbreaku je letošní kampaň na „stretchery“ Linet. Stejně jako 2 loňské práce zacílí on-line video na „decision makery“ primárně v USA a dále na čínsky, španělsky, italsky, portugalsky a francouzsky mluvících trzích.

Outbreak pro Linet loni tvořil novou komunikační strategii, natočil brand image video vzdávající hold zdravotním sestrám a dále kampaň The Worst Shift Ever launchující nové lůžko pro intenzivní péči Multicare X. LINET je předním světovým výrobcem nemocničních a pečovatelských lůžek. LINET Group má 20 poboček po celém světě a zaměstnává okolo 1 800 lidí.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)