APRA otevřela již sedmnáctý ročník soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Vítězové komunikačních disciplín získají přihlášku do SABRE Awards.
V následujících sedmi týdnech mají zájemci možnost přihlásit své projekty do již 17. ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR. Uzávěrka je 27. března a soutěží se ve 31 kategoriích. Letošní novinkou je, že soutěž pořádaná Asociací public relations (APRA) uzavřela partnerství se SABRE Awards.
„Projekty, které zvítězí v kategoriích Komunikační disciplíny získají přihlášku své práce do Sabre a možnost se porovnat s dalšími zahraničními projekty v této prestižní soutěži,“ uvedl Patrik Schober, předseda výkonné rady APRA.
Soutěžící mohou své projekty přihlašovat do kategorií rozčleněných do čtyř skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie, Komunikační nástroje a Řízení kampaní. I letos bude oceněna osobnost za přínos oboru a práce tiskových mluvčí. Ti získají speciální cenu v podkategorii tiskový mluvčí státní správy a tiskový mluvčí soukromého sektoru. Mluvčí budou nominováni odbornou veřejností prostřednictvím nominačního formuláře a jejich kvality bude hodnotit porota složená ze zástupců médií a předních odborníků na PR a marketing.
Partnery letošního ročníku jsou ForEvent, Monitora, STEM/MARK. Mediálními partnery jsou oborový časopis Marketing & Media a služba Protext ČTK.