Marketing skupiny CarTec povede Tomáš Vozáb

Ve skupině, která v Česku zastupuje značky z portfolia BMW, má nový marketingový ředitel mimo jiné posunout digitální zákaznickou zkušenost.

Do společnosti CarTec Group, která v má ČR třicetiprocentní tržní podíl v prodeji značek z portfolia BMW Group (BMW, BMW Motorrad, MINI a Rolls-Royce Motor Cars), přišel v únoru na pozici marketingového ředitele skupiny Tomáš Vozáb. Přišel po dvou letech strávených v české pobočce technologické společnosti Huawei, kde měl jako marketingový ředitel stejně jako nyní v CarTec Group na starost 360stupňový marketing. Předtím působil dva roky jako „head of reputation“ agentur v komunikační skupině Publicis Groupe či jako výkonný ředitel komunikační agentury Gong PR v mezinárodní marketingové skupině Dentsu.

„V Tomášovi získáváme zkušeného marketéra, který nám pomůže posílit veškeré naše aktivity a pevně uchopit 360 marketing a integrované kampaně. CarTec je vždy inovativní a věřím, že s Tomášem posuneme ještě dál digitální zákaznickou zkušenost a naši online prezentaci,“ komentoval příchod nového CMO Karel Kadlec, majitel a předseda představenstva CarTec Group.

Tomáš Vozáb přichází s velkými plány. „Všechny značky rodiny BMW Group jsou skutečné „love brandy“. CarTec si navíc zakládá na individuálním přístupu k zákazníkům a aktivity skupiny mají řadu přesahů. Je mi potěšením, že můžu být součástí úžasné práce, kterou skupina dělá, a podílet se na jejím dalším růstu,“ uvedl. 

CarTec Group má pobočky v Ostravě, Liberci, Olomouci, Praze a Brně. Mimo jiné pro své klienty vydává vlastní magazín CarTec News, provozuje e-shop s největší nabídkou produktů BMW, BMW Motorrad a MINI.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)