Ve skupině, která v Česku zastupuje značky z portfolia BMW, má nový marketingový ředitel mimo jiné posunout digitální zákaznickou zkušenost.
Do společnosti CarTec Group, která v má ČR třicetiprocentní tržní podíl v prodeji značek z portfolia BMW Group (BMW, BMW Motorrad, MINI a Rolls-Royce Motor Cars), přišel v únoru na pozici marketingového ředitele skupiny Tomáš Vozáb. Přišel po dvou letech strávených v české pobočce technologické společnosti Huawei, kde měl jako marketingový ředitel stejně jako nyní v CarTec Group na starost 360stupňový marketing. Předtím působil dva roky jako „head of reputation“ agentur v komunikační skupině Publicis Groupe či jako výkonný ředitel komunikační agentury Gong PR v mezinárodní marketingové skupině Dentsu.
„V Tomášovi získáváme zkušeného marketéra, který nám pomůže posílit veškeré naše aktivity a pevně uchopit 360 marketing a integrované kampaně. CarTec je vždy inovativní a věřím, že s Tomášem posuneme ještě dál digitální zákaznickou zkušenost a naši online prezentaci,“ komentoval příchod nového CMO Karel Kadlec, majitel a předseda představenstva CarTec Group.
Tomáš Vozáb přichází s velkými plány. „Všechny značky rodiny BMW Group jsou skutečné „love brandy“. CarTec si navíc zakládá na individuálním přístupu k zákazníkům a aktivity skupiny mají řadu přesahů. Je mi potěšením, že můžu být součástí úžasné práce, kterou skupina dělá, a podílet se na jejím dalším růstu,“ uvedl.
CarTec Group má pobočky v Ostravě, Liberci, Olomouci, Praze a Brně. Mimo jiné pro své klienty vydává vlastní magazín CarTec News, provozuje e-shop s největší nabídkou produktů BMW, BMW Motorrad a MINI.