Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Keto Diet zpívá s panem Knoflíčkem a Ondřejem Hejmou

Značka spolu s agenturou YYY agency představila v kampani nového maskota a používá adaptaci písně Modrá je dobrá.

Novou celoroční kampaň navazující na koncept Smutné oblečení představila společnost KetoDiet. S novou strategií chce odlišit produkt od konkurence, například s využitím modré barvy, která se objevuje nejen v logu, či s lepší chutí. „Dalším cílem cílem pak je zbavit se vnímání diety jako něčeho, co se musí přetrpět, co nechutná,“ uvedla Kristýna Ochvatová, senior stratég YYY agency.

Modrý je i nový symbol značky – postava pana Knoflíčka. „Naivně neutuchající snaha dopnout kalhoty o dvě až tři čísla menší je společná nám všem, kteří se snažíme zbavit rašícího bříška. A knoflík na poklopci to zpravidla odnese jako první, tak proč mu nedat hlas,” řekl kreativní ředitel agentury Marek Linhart.

Reklama
Know

Dalším prvkem dlouhodobého konceptu je též píseň Modrá je dobrá, která je adaptací původního originálu od Ondřeje Hejmy z roku 1998.

Produkci se zasazením do reálného prostředí zajišťovala společnost Bumerang Film patřící do skupiny YYY family s režisérem Pavlem Soukupem. Na výrobě 3D animací se podílelo studio Eallin. Kampaň začala 6. ledna v době každoročních novoročních předsevzetí a poběží v různých fázích po celý rok v ČR i SR. Především v TV, rádiu a poté online. O nasazení kampaně v TV a rádiu se stará mediální agentura Knowmedia. O online formáty pak interní tým a další partneři KetoDiet.

„Jsem rád, že jsme dali na doporučení YYY agency a začali značku stylizovat do modré barvy a odlišovat. Chtěl bych vyzdvihnout postavu pana Knoflíčka, díky které jsme de facto vytvořili maskota, kterého si můžeme přivlastnit a v budoucnosti na něm stavět,“ uvedl ke kampani Petr Slavík, majitel společnosti KetoDiet.

Vizitka kampaně:

Agentura: YYY agency
Klient: KetoDiet
Strategie: Kristýna Ochvatová, Roman Zámečník
Kreativa: Jana Brišová, Zuzana Schulzová
Character design: Barbora Balgová
Kreativní ředitel: Marek Linhart
Account manager: Magda Frišová
Produkce: Bumerang Film, Eallin
Produkční: Žaneta Stránská, Filip Finkelštejn
Režie: Pavel Soukup
Hudba: Ondřej Hejma

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)