Keto Diet zpívá s panem Knoflíčkem a Ondřejem Hejmou

Značka spolu s agenturou YYY agency představila v kampani nového maskota a používá adaptaci písně Modrá je dobrá.

Novou celoroční kampaň navazující na koncept Smutné oblečení představila společnost KetoDiet. S novou strategií chce odlišit produkt od konkurence, například s využitím modré barvy, která se objevuje nejen v logu, či s lepší chutí. „Dalším cílem cílem pak je zbavit se vnímání diety jako něčeho, co se musí přetrpět, co nechutná,“ uvedla Kristýna Ochvatová, senior stratég YYY agency.

Modrý je i nový symbol značky – postava pana Knoflíčka. „Naivně neutuchající snaha dopnout kalhoty o dvě až tři čísla menší je společná nám všem, kteří se snažíme zbavit rašícího bříška. A knoflík na poklopci to zpravidla odnese jako první, tak proč mu nedat hlas,” řekl kreativní ředitel agentury Marek Linhart.

Dalším prvkem dlouhodobého konceptu je též píseň Modrá je dobrá, která je adaptací původního originálu od Ondřeje Hejmy z roku 1998.

Produkci se zasazením do reálného prostředí zajišťovala společnost Bumerang Film patřící do skupiny YYY family s režisérem Pavlem Soukupem. Na výrobě 3D animací se podílelo studio Eallin. Kampaň začala 6. ledna v době každoročních novoročních předsevzetí a poběží v různých fázích po celý rok v ČR i SR. Především v TV, rádiu a poté online. O nasazení kampaně v TV a rádiu se stará mediální agentura Knowmedia. O online formáty pak interní tým a další partneři KetoDiet.

„Jsem rád, že jsme dali na doporučení YYY agency a začali značku stylizovat do modré barvy a odlišovat. Chtěl bych vyzdvihnout postavu pana Knoflíčka, díky které jsme de facto vytvořili maskota, kterého si můžeme přivlastnit a v budoucnosti na něm stavět,“ uvedl ke kampani Petr Slavík, majitel společnosti KetoDiet.

Vizitka kampaně:

Agentura: YYY agency
Klient: KetoDiet
Strategie: Kristýna Ochvatová, Roman Zámečník
Kreativa: Jana Brišová, Zuzana Schulzová
Character design: Barbora Balgová
Kreativní ředitel: Marek Linhart
Account manager: Magda Frišová
Produkce: Bumerang Film, Eallin
Produkční: Žaneta Stránská, Filip Finkelštejn
Režie: Pavel Soukup
Hudba: Ondřej Hejma

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)