Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Gambrinus volá zpět do služby strážce výčepu

V nové digitální kampani od agentury Triad připomínají Jiří Ployhar a Zdeněk Košata tři zásady dobrého piva.

Podle brand manažera značky Gambrinus Olivera Jáchymovského je chuťový zážitek z piva důležitá péče a um hospodských, které je třeba pravidelně školit a kontrolovat, ale také vzdělávat lidi. „Aby věděli, jak má to dobré pivo vypadat, a po hospodských ho vyžadovali. A aby se případně nebáli ozvat a téma kvality a správné péče o pivo s ním otevřeli,“ brand manažer značky Gambrinus Oliver Jáchymovský.

V letošní kampani se značka rozhodla především artikulovat tři hlavní zásady, kterými jsou vychlazený a mokrý půllitr, hustá krémová pěna, a kroužky na sklenici po napití. Právě kolem nich se bude točit nejen televizní spot a klíčový vizuál od McCann Prague, ale také online část kampaně od Triad Advertising. Ta vrací do hry Strážce výčepu, a volně tak navazuje na stejnojmenný seriál z roku 2016, který agentura vytvořila pro Stream.tv.

Reklama
MMcite

„Při hledání názvu pro náš zábavně-naučný pořad jsme nakonec došli k tomu, že nemusíme vymýšlet kolo, když zde máme fungující platformu, ke které se můžeme vrátit. I když jsme změnili žánr a hlavní tváře, jde nám stále o to samé – o kvalitu piva a české pivní kultury. Strážcem výčepu se teď navíc může stát pomyslně každý, kdo si zapamatuje pivní zásady a rozhodne se s námi kvalitu piva v hospodách strážit,“ vysvětluje senior copywriterka Lucie Kalousková z pražského Triadu.

Spot „Strážci výčepu se vrací“ pracuje jak s novými protagonisty, Jiřím Ployharem (Redakce, Ohnivý kuře, Vyšehrad) a Zdeňkem Košatou (Přežít svůj život, Rapl), tak i se „starým znamým“ Gambrinus Mistrem výčepním Janem Kropáčem z předchozí série. V hlavní roli však samozřejmě zůstává dokonale načepované pivo Gambrinus, přibyla takzvaná pivní bunda. „Vytvořili jsme jednoduchý manuál, který každému pomůže se v zásadách dobrého piva zorientovat. Vypadá jako návod na praní. Prací ikonky na podšívce bundy, které slouží jako takový tahák pro pivaře, se pro nás staly ústřední linkou kreativy,“ říká art director Michal Dvorský.

Na video a fotovýstupech se podílela produkční společnost Silencio s režisérem Michalem ‚Kunes‘ Kovácem, který k dramaturgii zábavně-naučného pořadu dodává: „Pracujeme především s hereckou akcí, ale důležitou roli zastává i grafika, hudba a také kontrast mezi hospodským šumem a náhlým tichem. Tím zvýrazňujeme vážnost situace, když hlavní hrdinové mluví o nešvarech, které se v péči o pivo a čepování často objevují.“

Součástí online kampaně jsou vedle krátkého filmu s délkou dvě a půl minuty další tři krátké spoty, z nichž dva jsou točené primárně na výšku. Hlavním interaktivním prvkem je facebookový kvíz, ve kterém si fanoušci budou moci otestovat své znalosti. Dvacet z těch, co odpoví správně na všechny otázky, získá i originální pivní bundu Strážců výčepu. Pivní zásady dopodrobna připomíná i microsite, kam povede také displejová reklama, kterou má pod taktovkou mediální agentura Starcom. 

Vizitka kampaně Gambrinus – Strážci výčepu se vrací :

Kreativní agentura: Triad Advertising
Mediální agentura: Starcom
Produkční agentura: Silencio
Značka: Gambrinus
Klient: Plzeňský Prazdroj
Nasazení: 08. 02. 2022
Mediamix: Televize, Online
Režie: Michal Kunes Kovác
Creative director: Martin Keder
Account manager: Zoran Boškovič
Junior account manager: Daniel Weiss
Art director: Michal Dvorský
Senior copywriter: Lucie Kalousková
Strategy planner: Matúš Ficko
Social media brand manager: Sam Sadovský

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)