Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cirkulární sušenky bude možné koupit i v řetězcích

Biopekárna Zemanka vstupuje se svou nabídkou cirkulárních potravin do vybraných velkoobchodů. Sušenky a krekry vznikající ze zbytkových surovin ve spolupráci s UGO a Plzeňským Prazdrojem mohou zákazníci nově najít i v prodejnách Albert a Globus.

„Cirkulární projekty s našimi partnery UGO a Plzeňský Prazdroj nám dlouhodobě dobře fungují. Spolupráci s obchodními řetězci nyní vnímáme jako další smysluplný krok, který nám pomůže dostat se k širší skupině zákazníků a plnit naše stanovené udržitelné strategie do budoucna,“ komentuje rozšíření distribuční sítě Jan Zeman, majitel Biopekárny Zemanka.

Nová expanze do maloobchodních řetězců se týká zejména značky Dužinky. Jde o řepné, mrkvové a řepno-mrkvové krekry a jablečné sušenky, jejichž hlavní ingredienci tvoří odšťavněná zelenina s ovocem, kterou UGO za přísných hygienických podmínek sterilizuje a poskytuje Zemance. Ta z ní následně upeče slané krekry nebo sladké sušenky. Do minulého roku byly Dužinky k zakoupení na e-shopu Biopekárny Zemanka, v Dm drogerii a ve vybraných UGO Freshbarech a Salateriích. Nově je zákazníci také pořídí v řetězci supermarketů a hypermarketů Albert a v hypermarketech Globus provozovaných v České republice. 

Reklama
ČEZ

Další prodejní sítí, na kterou se rodinná biopekárna z Oříkova na Sedlčansku přesouvá, je Wolt Market. V jejich kamenné prodejně na Smíchově a v Holešovicích aktuálně nabízí svůj vůbec první cirkulární produkt Pivovarské krekry. Ty už od roku 2020 peče ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem a v originálních recepturách aplikuje zbytkové mláto po výrobě piva.

„Nedávno jsme představili veřejnosti naši Strategii udržitelnosti s cíli pro následujících pět let. Významné místo ve strategii mají partnerské spolupráce a inspirace ostatních podnikatelů k udržitelným projektům a já věřím, že právě podobné spolupráce, o které nyní mají zájem velké řetězce, inspirující jsou,“ vysvětluje záměr cirkulárních aktivit Jan Zeman, v nichž Biopekárna Zemanka hodlá pokračovat i do budoucna. Už v blízkých měsících uvede ve spolupráci s Mamacoffee další cirkulární výrobek zacílený na prodejny Kaufland.

Vedle partnerské spolupráce zahrnuje udržitelná strategie Zemanky další stěžejní body jako obnovitelná energie, znalost a transparentnost původu surovin či podpora bezobalových systémů. Produkty Biopekárny Zemanka se dají již běžně nakoupit bez obalu v prodejnách Albert.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)