Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Apple se chlubí působivou fantasy natočenou na iPhonech

Co umí smartphony iPhone 13 Pro ukazuje Apple v krátkém filmu s bojovým uměním, který natočil uznávaný režisér Park Chan-wook.

Korejský režisér a producent Park Chan-wook, který se proslavil filmy Oldboy (2003) a Komorná (2016) a nyní produkuje populární seriál Ledová archa, je další hvězdou, kterou pro svou kampaň získala společnost Apple. Režíroval pro ni dvacetiminutový film, který je natočen na mobily iPhone 13 Pro a iPhone 13 Pro Max. Je to první film v sérii „Shot on iPhone“, jenž vznikl celý v Jižní Koreji.

Film Life Is But a Dream (Život je jen sen) oslavující korejskou kulturu v sobě kombinuje narativ ve stylu pansori, romantiku a působivá bojová umění. Příběh pracuje s myšlenkou, že život a smrt nejsou od sebe oddělené protiklady. Hrobař v něm vykopá starý hrob, aby získal dřevo na rakev pro hrdinku, která zachránila jeho vesnici, probudí tím ale ducha bojovníka, jenž si chce svou rakev chránit.

Na celý film se můžete podívat zde:

https://youtu.be/HnzKqxtnWDY

„Experimentování s žánry není jednoduché, když se natáčí celovečerní film, protože to stojí hodně peněz a člověk je pod tlakem. Při natáčení krátkých filmů mám kreativní svobodu,“ uvedl Park Chan-wook pro Korean Times. Už v roce 2011 na iPhone 4 natočil půlhodinový film Night Fishing, jenž získal ocenění za krátký film na Berlínském filmovém festivalu.

Jak se film natáčel:

https://www.youtube.com/watch?v=pGr9dnynQcE

Výkony herečky Kim Ok-vin a herců, mezi nimiž jsou Park Jeong-min a Yoo Hae-jin, podtrhuje hudba, kterou pro projekt složil Jang Young-gyu a kamera, za níž stál Kim Woo-hyung. Apple s jejich pomocí ukazuje kinematografický režim telefonů, jež jsou schopné natáčet ve ztížených světelných podmínkách, stejně jako efekty Slo-Mo, Time-lapse nebo Dolby Vision.

Film je k vidění na Apple TV+ stejně jako na YouTube a sociálních sítích Applu. Kampaň se objeví i v digitálu a venkovní reklamě.

Apple už letos v rámci kampaně Shot on iPhone 13 Pro natočil už pátý film oslavující čínský nový rok. Pro rok tygra natočil režisér Zhang Meng film The Comeback, jenž v sobě kombinuje sci-fi, nostalgickou komedii a Kung Fu akci:

https://youtu.be/Me3PEs88pOU
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)