Zásilkovna nově funguje na pobočkách Okay a pokladnách Českých drah

Zásilkovna rozšiřuje svou síť výdejních míst díky spolupráci s prodejnami Okay a společností České dráhy o dalších 150 míst.

Zákazníci si tak mohou vyzvednout zásilky na výdejních místech v pobočkách společnosti Okay a také v obchodních prostorech Českých drah ve vybraných železničních stanicích. Zásilkovna má v České republice téměř 7 200 výdejních míst.

„Máme radost, že se naše síť výdejních míst neustále rozrůstá a máme další nové partnery. Výdejní místa jsou mezi zákazníky stále více oblíbeným místem vyzvedávání zásilek. Lidé oceňují především to, že si zásilku mohou vyzvednout podle svých časových možností, nemusí stát ve frontách a vše trvá několik desítek vteřin. Věřím, že se pobočky Okay a Českých drah stanou využívanými výdejními místy a že se naše spolupráce bude dále rozvíjet,“ říká Luboš Moravec, manažer výdejních míst Zásilkovny.

Pobočky Zásilkovny na vlakových nádražích najdou cestující nejčastěji na pokladnách a v úschovnách zavazadel Českých drah nebo v prostorách využívaných během roku mimo jiné také pro službu ČD Bike. Konkrétní umístění a otevírací doba je zveřejněná na stránkách Zásilkovny. V tuto chvíli jsou výdejní místa na 19 nádražích (Brno hl.n., Brno-Královo Pole, Břeclav, Děčín hl.n., Havlíčkův Brod, Hradec Králové hl.n., Hranice na Moravě, Kroměříž, Olomouc hl.n., Opava východ, Ostrava-Svinov, Otrokovice, Praha-Holešovice, Praha-Libeň, Přerov, Tábor, Tišnov, Ústí n. L. hl.n. a Zábřeh na Moravě). 

Lidé mají nyní možnost vyzvedávat si své objednané zásilky pohodlně přímo na nádraží, například při cestě ze zaměstnání či školy. Věříme, že rozšířením našich služeb o síť poboček Zásilkovny v železničních stanicích opět přispějeme k zatraktivnění cestování veřejnou dopravou,“ komentuje ředitel odboru obchodu osobní dopravy Českých drah Petr Vondráček.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Tom Roach
Marketing Festival 2025
Mikoláš Bílek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR
AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR