Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Za Shoptet Premium bude zodpovídat Jiří Vaško

Společnost Shoptet, která poskytuje e-shopové platformy, rozšiřuje svůj tým o zkušeného manažera. Na pozici head of Shoptet Premium nastupuje Jiří Vaško, který bude mít na starosti rozvoj a budoucí směřování této prémiové služby.

Služba Shoptet Premium slaví první rok své existence. Od svého spuštění získala čtyři desítky klientů, jimž pomáhá vytvářet e-shopy na míru. Vedení Shoptetu vidí v tomto produktu velký potenciál, a proto vytvořilo novou pozici head of Shoptet Premium, která bude mít na starosti budoucí směřování a rozvoj platformy.

Na ní nastoupil v lednu letošního roku Jiří Vaško, který v minulosti pracoval například ve společnosti Inveo. Ve firmě se nejprve staral o rozvoj e-mailingové platformy, poté působil krátce v čele marketingového oddělení. Následně se ujal vedení celé společnosti z pozice výkonného ředitele.

Reklama
ČEZ

 „Stanovujeme si ty nejvyšší cíle a s produktem máme velké plány. Chceme se pozitivně odlišit od konkurence, takže mezi hlavní body, na které se chceme v následujících letech zaměřit, patří konstantní zlepšování servisu pro zákazníky, individualizace, zapracovávání moderních prvků a trendů a obecně schopnost plnění těch nenáročnějších požadavků, které zákazníci mají,“ říká Vaško.

„Z výsledků interního průzkumu víme, že většina aktuálních klientů je aktivní také v zahraničí, a proto se chceme zaměřit na globalizaci, abychom jim mohli nabídnout bezchybné fungování Shoptet Premium na mezinárodních trzích v mnoha světových jazycích,“ dodává.

Jiří Vaško vystudoval České vysoké učení technické v Praze (Fakulta elektrotechnická). Už při studiu začal získávat první pracovní zkušenosti, když nastoupil do společnosti GZ Media. Po vystudování začal pracovat pro společnost Inveo, kde se věnoval vývoji emailingové platformy Mailforce. Po 6 letech svého působení ve firmě nahradil majitele společnosti na pozici výkonného ředitele. Po osmi letech firmu opustil a přešel do společnosti Shoptet.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)